Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Sthlm1979 skrev 2008-01-09 20:52:32 följande:
    Hej. Behöver er expertishjälp. Någon som kan tipsa om fna "fejkblommor" att ha i en vas/ kruka? (vita såklart) Eller är det helt fel att ha såna? Känner mg ambivalent,vet inte vad jag själv tycker...Tack.
    Jag har bara fejkväxter. Inga "blommande blommor" dock utan gröna. Sådana här finns t.ex. att köpa på Village.

Matrum fönster.jpg      Kruka.jpg
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-09 21:04:32 följande:
    FLUFFIS OCH hIMMELBITLäste era skratt nu. Hajade först inte alls vad det var som var kul, men poletten trillade slutligen ner! Ja jag kan nu förstå att mitt inlägg kunde tolkas på det sättet. Vad är det Kajsa vill ha som är ljust (vitt) har rätt längd, inte låter för mkt, och bra på att suga?
    Nu när jag är ännu tröttare blev det genast ÄNNU roligare... *asg*
    Hon hade ju dessutom skrivit att du kunde klä din man i vitt precis innan!
    Precis därefter skrev du om detta.. Humor på hög nivå!!
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-09 22:15:07 följande:
    *undrade varför du grät himmelbit men kom på att det var minihimmelbiten som var ledsen*
    Jag är ledsen för att jag inte får äta godis... *snyft*. Det är ju faktiskt sonen som är min lille Himmelbit ja! . Det är ju t.o.m han som skrivit presentationen på sidan, även om det mest är mamman som är här och härjar
  • Himmelbit
    Karamellfabriken skrev 2008-01-09 21:32:23 följande:
    Hej alla vänner!Ska ägna kvällen åt att läsa ikapp lite. Måste bara visa er vilket fräscht boende jag lyckades hitta till vår fjällsemester.Åh, det ska bli så mysigt med lite riktig vinter och förhoppningsvis massor av solsken. Här i söder har vi varken eller.www.blocket.se/vi/13209323.htm
    Åh vad mysigt! Vad avundssjuk jag blir!! Vill också åka till fjällen men då hade vi behövt ha med barnvakt för både sambon och jag älskar att åka slalom och sonen är inte riktigt redo ännu...
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-09 22:25:36 följande:
    Ser du fru Pufffen! Det funkar. ta gärna fram en miniräknare och visa upp hur lite pengar man får för en vanlig begagnad spjälsäng. Och dra historien om hur Mimmi åkte ända till Göteborg för att få tag på en, begagnad till och med. Och går han inte på det kan du ju lägga ut en fuskannons på blocket ( varna oss vita hemmare innan så vi inte blir helt till oss) och se vad du får för bud. Antagligen blir det dödsstöten för hans motstånd:-d
    Den här tjejen har varit med förr, det hör man ju!! Vilket proffs!
  • Himmelbit
    Sthlm1979 skrev 2008-01-09 22:18:51 följande:
    Tack igen himmelbit. Jag har också en mini här, en tvåmånaders. Hur kul som helst att få inreda hans rum. Någon som har bilder på fina pojkrum?
    Kolla Lundinmas länk eller i bloggarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m27731498.html
    Jag kommer inte på någon som visar pojkrum nu bara för det, men det finns ju alldeles säkert.

Min lille kille är inte jättemini - han fyllde 1 år på nyårsafton, så han är stora killen nu .
  • Himmelbit
    Hemmabäst skrev 2008-01-10 18:09:48 följande:
    HejJag ska sy en vimpel till barnrummet, är så sugen på en vit med ett tyg typ rosa med små vita stjärnor eller nåt likandeFinns det någon här inne som kan tipsa om det finns någon sida på internet som säljer sådant tyg?Tacksam för alla svar
    Kolla stoff och stil - se länk ovan.
Svar på tråden Vita hem del 6