knyttis skrev 2008-01-12 22:27:16 följande:
Himmelbit - jag vill absolut vara med i utlottningen, de blev ännu vackrare då du gjort det!Tack VSM&Kajsa&Himmelbit!Tack för tips! Jag har "bara" värme, liniment och Alvedon hemma! Ska söka läkare nästa vecka om de håller i sig!
Tack, vad du är gullig!
Beatrize74 skrev 2008-01-12 22:28:40 följande:
Kikar in till skåpsökargänget! *vinkar* Jag sitter här och har en lagom tråkig lördagskväll. Dottern somnade nyss (en unge till att ränna har man väl aldrig sett maken till...upp-och-ned...upp-och-ned. Nackdelen med ett nytt eget rum kan jag säga, men nyhetens behag lägger sig nog snart. Maken är iväg och jobbar, han fick larm...och sedan ska han skjutsa hem sina föräldrar från en fest. Inte så mycket till lördagsmys vi fick direkt. Sitter här och sjuder av kreativitet. Jag har nästan sytt klart vimplarna, ska bara fästa dem på bandet...sedan ska jag dekorera en liten korg till dotterns Mailegkanin (virkad förstås..jag är ju galen i att virka nuförtiden, till mitt eget stora förtret då jag inte vill overdo virkningen, det är ju bäst i lagom dos här hemma). Jag har också virkat klart en liten resväska till kaninen (ja, jag får väl erkänna att det är mer känslomässigt MIN kanin än dotterns), men väskan ska förses med handtag och dragkedja (HATAR att sy dragkedjor). Jag har sagt till mig själv att inte starta något nytt projekt förrän de här tre sakerna är klara. Nu ska jag ge mig ut på inspirationsjakt igen, den här gången är det FÖRKLÄDEN som är måltavlan för mitt sökande. Är det någon som vet var jag kan hitta fina klassiska mönster/bilder på förkläden? Behöver inspiration som sagt, tänkte sy till mig och barnen.
Oj oj oj vad du pysslar och fixar!! Hoppas att du visar bilder på ditt fina pyssel sen!!
Min sambo är också iväg på jobb, men vi har ju trevligt sällskap här ju!!

Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 22:30:20 följande:
Himmelbiten: Har du inte hittat ett sånt än? Jag tycker jag ser sånna ideligen. Jag drömmer fortfarande om det på barnens dagis.Min Faster var så söt, hon ringde mig på jobbet och frågade om prisråd på ett skrivbord, hon vill ha ett likadant som mitt, vitmålat så klart.
Jag hade ju ett på G men fegade ur.... Läs: insåg att det inte bör flytta hit nga mer skåp innan övervåningen är klar...
Ninizen skrev 2008-01-12 22:35:54 följande:
Har lagt ett bud på 1500:-. Hoppas hon hör av sig. Nu ska sambon smöras för med ju
www.blocket.se/vi/14725990.htm tjejer!
Suck, det kommer bli sååå fint!! *håller tummarna*
knyttis skrev 2008-01-12 22:37:17 följande:
Gick de vilt till?
Ja, det kan man säga! Men lill-värden är en riktig ångvält så han stod väl för det mesta...

.