• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Bellahhh
    kidsrock skrev 2007-12-31 15:27:10 följande:
    på vilka sätt blir det värre? gör det fortfarande ont? var det på det bröstet som ärret inte ville läka?
    nope gör inte ont nej det var pyttelite på båda men det är bättre nu
    Min familj är finast
  • wellah
    Noning skrev 2007-12-30 09:47:42 följande:
    men finns det i vanlig affär?
    jag köpte min på twilfit, har sett den på lindex och i andra underkläderaffärer :)
  • erical
    Bellahhh skrev 2007-12-31 10:00:51 följande:
    mitt ena bröst blir bara värre även om Gunnar säger att det är implantatet som gör plats tror jag inte att det är så jag tror jag har fått ett mindre fall av double bubble fast jag hade mina pattar innan, min sambo tror att implantatet har halkat ner lite eftersom ärret sitter lite högre upp än vad implantatet gör, i vilket fall som helst skulle Gunnar ordna det om det inte försvann, saken är den att sambon ska åka på ett jobb i februari och kommer inte hem på flera månader, tror ni att det är ett stort ingrepp? Nån som vet nåt??
    Bellah: undra om jag har som dig..
    Jag ska till Gunnar i slutet av månaden då jag inte är nöjd med vårtgårdsförminskningen samt att på det högra bröstet sitter ärret under bröstet en bit upp.Som att det inte bildats en kapsel där eller nåt..Det högra bröstet är så mjukt och bra men som sagt det vänstra är lite konstigt.Trycker man på det på sidan så känner man ju bubblor " därinne. INte så kul.Nånting är fel .
    Men jag har inte ont , har du det?
  • wellah
    Olivers Mamma skrev 2007-12-30 12:39:12 följande:
    Har bara kikat lite smått i tråden.. jättelång juh... Min mage är sig inte alls lik efter graviditeten, gick upp 40kg så jag har som en säck på magen. Funderar på att göra en liten sugning å dra ihop det. Men är det ngn som vet hur länge jag bör vänta innan jag gör det??
    man ska ha nått sin målvikt och gärna stått still ett tag. Man får INTE gå upp efteråt närmsta 18-24 månaderna (dvs inte skaffa fler barn helst)
  • Helajni

Det låter precis som det problemet jag har, lite db o på den sidan sitter snittet lixom en bit upp. På den sidan som är bra sitter snittet mer "i vecket" så att säga.
    Hur ser ditt fall av db ut? På mig syns lixom muskeln, som ett band. Syns bara lite (men ändå irriterande )när jag är avslappnad men jättemkt när jag spänner.

Bellahhh skrev 2007-12-31 10:00:51 följande:
    mitt ena bröst blir bara värre även om Gunnar säger att det är implantatet som gör plats tror jag inte att det är så jag tror jag har fått ett mindre fall av double bubble fast jag hade mina pattar innan, min sambo tror att implantatet har halkat ner lite eftersom ärret sitter lite högre upp än vad implantatet gör, i vilket fall som helst skulle Gunnar ordna det om det inte försvann, saken är den att sambon ska åka på ett jobb i februari och kommer inte hem på flera månader, tror ni att det är ett stort ingrepp? Nån som vet nåt??
  • Evelina

Hejsan ni som har operat bort er hängmage efter graviditeten vart gick ni och hur mkt betalade ni för det?

• delinda

Hej alla på tråden! Har inte läst igenom alla inlägg här, men jag har en undran till er som har opererat brösten och fått barn sen. Har ni kunnat amma och hur har brösten påverkats av graviditeten och amningen? Har gjort ett lyft/förstoring efter min första graviditet hos Gunnar Kratz

• Bellahhh
    Helajni skrev 2008-01-01 22:26:54 följande:
    Det låter precis som det problemet jag har, lite db o på den sidan sitter snittet lixom en bit upp. På den sidan som är bra sitter snittet mer "i vecket" så att säga.Hur ser ditt fall av db ut? På mig syns lixom muskeln, som ett band. Syns bara lite (men ändå irriterande )när jag är avslappnad men jättemkt när jag spänner.
    erical skrev 2008-01-01 16:36:35 följande:
    Bellah: undra om jag har som dig..Jag ska till Gunnar i slutet av månaden då jag inte är nöjd med vårtgårdsförminskningen samt att på det högra bröstet sitter ärret under bröstet en bit upp.Som att det inte bildats en kapsel där eller nåt..Det högra bröstet är så mjukt och bra men som sagt det vänstra är lite konstigt.Trycker man på det på sidan så känner man ju bubblor " därinne. INte så kul.Nånting är fel .Men jag har inte ont , har du det?
    Typ exakt samma som båda...
    Min familj är finast
  • Teide
    Evelina skrev 2008-01-03 12:38:11 följande:
    Hejsan ni som har operat bort er hängmage efter graviditeten vart gick ni och hur mkt betalade ni för det?
    Jag op:ade mig på Strandkliniken i Sthlm, gjorde brösten samtidigt och betalade 70.000 allt som allt, bara magen hade nog kostat 38-40.000.
    Är än så länge mkt nöjd, op:ade mig för 3 v sedan.
    **Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
  • Rigor

Bröst som måste korrigeras efter operation. Hmmm...

Nu har jag hört talas om flera tjejer här som haft problem med sina bröst efter op hos Gunnar. Har jag fel?

Vill inte lämna ut några namn nu i tråden men är det inte fler än jag som reagerat på detta?

(Hjälp! Får jag spö nu av nån för att jag hänger ut G? Men det känns som om man faktiskt börjar undra och jag skulle nog inte gå till honom efter vad jag läst på fl och andra forum!)

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3