jagomina skrev 2007-11-19 09:17:18 följande:
Kul att du känner dig nöjd! Men vilka jävla drägg på kryssningen då ( ursäkta språket) jag hade blivit svinförbannad!! Usch såna kommentarer vill man ju verkligen inte få!Hade du speciellt utmanande topp då eller syndes det så tydligt ändå?Jag hade födelsedagskalas för min son i helgen och mina släktingar tittatde JÄTTEmkt på mina bröst också, men ingen sa nåt *S* Förutom min sons pappa som sa " ja, det syns ju iaf att du pumpat upp dom". Men han bryr jag mig inte om för han är ju ett avslutat kapitel o har fortfarande inte kommit över oss.
Nej, jag tror inte det.. visst var den urringad (och knallröd) vänta, jag ska lägga in en bild ikväll i mitt galleri så kan ni se. Men urringat har jag alltid.. haha
Haha, ojdå.. bra att han trånar lite då!! =)
jagomina skrev 2007-11-19 12:18:06 följande:
Jaha, ja tänk vad olika det är från klinik till klinik Jag längtar också till att köpa massa nya behåar! Vet ju itne om jag komemr stanna på D eller om de blir mindre när svullnaden lagt sig..Nån som vet förresten om de kan bli en hel storlek mindre när svullnaden gått ner? Jag slängde iväg massa mini-bhar till bättre behövande i andra länder! Hehe, de behöver man ju knappast nåt mer..
jag kan säga att mina inte minskade från v. 4 till nu iaf (8,5v) och jag tror inte de komemr göra det heller. Gunnar sa att väldigt lite händer storleksmässigt efter 4-5v., de sjunker bara ner.
Briana skrev 2007-11-19 13:22:10 följande:
Jag känner inte mina implantat överhuvudtaget !! Vet inte var dom finns ej heller vilket som är mitt egna ellet implantat..Känner inget när jag gör några rörelser...Kan städa, bädda, lyfta ja göra allt utan att jag känner av dom..Min sambo tycker det är helt otroligt..Ej heller han känner var dom skulle kunna vara...Så är det för mig och jag är jättenöjd..
Jag kände inte heller mina implantat men när de var ca 7v och hade sjunkit så känner jag dem nu ganska tydligt, implantatet är helt klart fastare (vilket inte kändes tidigare). Och ändå valde jag det mjukaste.. ;)