• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Bellahhh

Nu har det gått 18 dagar sedsan op, kan jag lyfta min 15-månaders son nu ? Och köra honom i kärran ??? Är ju helt ensam nu =(

• Viffy

Hur var det förresten med det här att känna kanten av inläggen under brösten? Jag gör det och det oroar mej

• Bellahhh

jag med

Viffy skrev 2007-11-20 11:51:21 följande:
    Hur var det förresten med det här att känna kanten av inläggen under brösten? Jag gör det och det oroar mej
  • 1 och 1 är 3
    Viffy skrev 2007-11-20 11:51:21 följande:
    under bröstet känner jag ingenting.. men på sidan om jag ligger ner..
  • pontiac
    Bellahhh skrev 2007-11-20 12:22:54 följande:
    jag med
    ingen aning men jag tänkte vänta tills de är 3 veckor i alla fall och då väldigt försiktigt, inte i uppförsbackar eller nedför där man får anstränga sig extra...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • Bellahhh

Jag har en urban jungle, man behöver knappt röra den? De typ ingenting.
    Jag känner mina undertill.

pontiac skrev 2007-11-20 13:05:50 följande:
  • pummsan

vad är ris testet och hur funkar det? har sett att det stått om det flera ggr men inte förståt hur man gör.

• 1 och 1 är 3
    pummsan skrev 2007-11-20 13:35:54 följande:
    vad är ris testet och hur funkar det? har sett att det stått om det flera ggr men inte förståt hur man gör.
    du tar vanligt ris, OKOKT lägger d i en påse eller något, typ nylonstrumpa funkar skit bra! Knyt till och stoppa innan för tröjan

1 dl ris är 100 cc

• Lyckanmin

Nu har jag varit på konsultation inför min bröstoperation. Min läkare var jättetrevlig och det kändes jättbra! När vi började prova storlek, hade jag först tänkt mig 300, men han sa att det bär du bra, prova du nästa storlek och då slutade det med att jag hade valt 330. Nu vet jag inte om jag gjorde rätt, men visst kan man diskutera det på operationsdagen, eller? Jag fick tid för operation den vecka som jag ville, den 19 december.....Tror ni att det gör stor skillnad på 310 eller 330? Lite nervöst känns det faktiskt....Jag vill ju inte att de blir för stora.....Jag har a- kupa nu, eller en deppig b-kupa..

• mandala
    Lyckanmin skrev 2007-11-20 14:53:27 följande:
    Nu har jag varit på konsultation inför min bröstoperation. Min läkare var jättetrevlig och det kändes jättbra! När vi började prova storlek, hade jag först tänkt mig 300, men han sa att det bär du bra, prova du nästa storlek och då slutade det med att jag hade valt 330. Nu vet jag inte om jag gjorde rätt, men visst kan man diskutera det på operationsdagen, eller? Jag fick tid för operation den vecka som jag ville, den 19 december.....Tror ni att det gör stor skillnad på 310 eller 330? Lite nervöst känns det faktiskt....Jag vill ju inte att de blir för stora.....Jag har a- kupa nu, eller en deppig b-kupa..
    Det är en jätteliten skillnad, mindre än en msk tror jag. Så jag tror inte det kommer märkas något alls.  Kommer inte bli förstort heller, tror jag. Du får säkert en C, en liten kanske. Jättesvårt att säga. Jag har inte riktigt provat ut men jag har köpt nån bh i 75C o 70D, de sitter väldigt taj så jag vet inte om det är rätt stl. Jag la in 375, hade 70B-75A. Får nog snart gå o mäta o se ifall jag har hittat min rätta stl.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3