• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • pontiac

klicka under din bild, sen så står det redigera rättigheter, antingen klickar du läsbar för alla eller så skriver du in olikas nick för dom du vill ska kunna se och tryck enter, jag tyckte det va jättekrångligt så jag fick öppna dom helt istället, lycka till!!!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • anette 81

BlueTopaz såg inte din bild med röd tröja
    men jag tycker dom ser fina ut

• 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2007-11-20 19:52:45 följande:
    Heeej..! Får jag hänga med er??
    Givetvis, vad har du tänkt göra?
  • Lyckanmin
    pontiac skrev 2007-11-20 19:32:44 följande:
    bellahhh får jag se dina bilder på mylava???
    bellahhh, du känner inte til mig, men jag undrar om jag får se dina bilder jag med? Jag ska lägga ut bilder så fort jag h ar några. Har fått operationstid den 19 december.....bara att räkna dagarna...........:0)
  • Lyckanmin
    Lyckanmin skrev 2007-11-20 20:57:23 följande:
    bellahhh, du känner inte til mig, men jag undrar om jag får se dina bilder jag med? Jag ska lägga ut bilder så fort jag h ar några. Har fått operationstid den 19 december.....bara att räkna dagarna...........:0)
    jag glömde skriva att jag heter Jojans på Mylava...
  • Disan
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-20 20:45:35 följande:
    Givetvis, vad har du tänkt göra?
    Ehhh, jag har redan opererat mina bröst. Var sex år sedan. Lade in saltlösning och var supernöjd! För ungefär en och en halv månad sedan så sprack den ena, så nu måste jag operera om mig!!! Förvånad 

Känner att jag skulle kunna behöva lite stöd under tiden tills det är dags och så... Vill ju egentligen inte göra en till op i "onödan" (ungefär som att det var nödvändigt första gången!! HAhaha!)
  • Bellahhh

Ajjj låter inte mysigt!

Disan skrev 2007-11-20 21:17:16 följande:
    Ehhh, jag har redan opererat mina bröst. Var sex år sedan. Lade in saltlösning och var supernöjd! För ungefär en och en halv månad sedan så sprack den ena, så nu måste jag operera om mig!!!  Känner att jag skulle kunna behöva lite stöd under tiden tills det är dags och så... Vill ju egentligen inte göra en till op i "onödan" (ungefär som att det var nödvändigt första gången!! HAhaha!)
  • Teide

Halloj tjejer, har inte hängt här på ett tag p.g.a sjukt mycket i plugget ;P

Harju en op. tid 12 decembermen jag funderar fortfarande på hur "klubbad säl" man kommer vara och hur länge. Är man någorlunda uppe på benen och rörlig 12-14 dagarefter en stor bp och tuttlyft? (hundvalpar föds runt 25 dec.)

åh... vet inte hur jag ska göra... vill ju op:a mih helst igår men vill inte ta mig vatten över huvudet...

**Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3