• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Lyckanmin
    mandala skrev 2007-11-20 14:57:47 följande:
    Det är en jätteliten skillnad, mindre än en msk tror jag. Så jag tror inte det kommer märkas något alls.  Kommer inte bli förstort heller, tror jag. Du får säkert en C, en liten kanske. Jättesvårt att säga. Jag har inte riktigt provat ut men jag har köpt nån bh i 75C o 70D, de sitter väldigt taj så jag vet inte om det är rätt stl. Jag la in 375, hade 70B-75A. Får nog snart gå o mäta o se ifall jag har hittat min rätta stl.
    Skönt att höra! Då ska jag nog gå på 330 iallafall. Det ska bli så spännande!!!
  • eio
    Lyckanmin skrev 2007-11-20 14:53:27 följande:
    Nu har jag varit på konsultation inför min bröstoperation. Min läkare var jättetrevlig och det kändes jättbra! När vi började prova storlek, hade jag först tänkt mig 300, men han sa att det bär du bra, prova du nästa storlek och då slutade det med att jag hade valt 330. Nu vet jag inte om jag gjorde rätt, men visst kan man diskutera det på operationsdagen, eller? Jag fick tid för operation den vecka som jag ville, den 19 december.....Tror ni att det gör stor skillnad på 310 eller 330? Lite nervöst känns det faktiskt....Jag vill ju inte att de blir för stora.....Jag har a- kupa nu, eller en deppig b-kupa..
    Vi verkar ha ungefär samma stl i dagsäget. Jag funderar på 350-375. Vill gärna ha en full c kupa eller d kupa som färdigt.
    Tycker inte att 330 låter för mycket, tror det kan bli kanonbra.
  • Lyckanmin

Det kändes väldigt roligt att ha dem på, under mina kläder. Kläderna sitter ju absolut snyggare med en gång. Ja, nu är det bara att längta på i en månad.......

• wellah
    Lyckanmin skrev 2007-11-20 15:05:34 följande:
    Skönt att höra! Då ska jag nog gå på 330 iallafall. Det ska bli så spännande!!!
    Min kompis la in 350cc och fick sjukt snygga tuttar tycker 330 låter jättebra :)
  • Villemaja

Tack Arba. Japp har kikat runt en hel del. Nu gäller det:) Usch jag ä'r nästan mer nervös nu än innan brösten. Detta är ju i ansiktet o man kan inte gömma det. Bara det blir bra!!!
    Kram

• LKP

Ni som är op, får man kika på era bilder? Kram

• pontiac

bellahhh får jag se dina bilder på mylava???

♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • Bellahhh

Gärna haha men jag fattar ju inte hur man gör ;(

pontiac skrev 2007-11-20 19:32:44 följande:
  • Bellahhh

• Bellahhh

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3