• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • IaPia76

miniGrynet: Vad bra! Måste kika närmare på det nästa gång vi åker till ikea =)

• AlmaBus

emmahh: Okej! Ja det låter ju bra! Tycker du att det är ostabilt när man har båda klaffarna ute?? Tycker att det verkar rätt rejält?!! Tack!

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
  • Trinity78
    EmmAhh skrev 2008-02-02 08:59:14 följande:
    Har du den? Kvaliten känns sådär, stämmer det? Jag gillar också hur den ser ut :)
    Vi har Bjursta-skänken och är supernöjda. Kvaliteten känns mycket bättre och exklusivare än andra IKEA-möbler faktiskt.
    Gravity always wins
  • Trinity78
    AlmaBus skrev 2008-02-02 11:09:04 följande:
    Hej! Tänkte höra om det är någon som har detta bord som köks bord! Är det stabilt?? Blir det lätt märken?? Vi ska nog köpa det!www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70116262Och även dessa stolar någon som har erfarenhet av dom????www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30125923
    Vi har bordet men andra stolar till. Bordet har varit kanonbra men en gång välte katten ner en blomvas när vi var borta så det låg vatten på skivan en längre tid och då blev det lite fult.
    Gravity always wins
  • ikve

Hej, har en fråga angående IKEA som någon här kanske kan svara på.

När man beställer soffor från IKEA och dom ska köras hem med bilfrakt. Kan man ta det på faktura eller betalar man alltid till chaffören?

♥(¯`°?.¸ ♥ Det bästa som hänt mig är att bli mamma till våran underbara dotter Lovisa 070303 ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    ikve skrev 2008-02-04 18:13:44 följande:
    Hej, har en fråga angående IKEA som någon här kanske kan svara på.När man beställer soffor från IKEA och dom ska köras hem med bilfrakt. Kan man ta det på faktura eller betalar man alltid till chaffören?
    Antingen så betalar man i varuhuset och sen får hemkörning, men om man köper via nätet så har vi i alla fall betalat med postväxel till chauffören.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • aster

Om man har kort i IKEA-banken kan man betala med det, annars får man betala kontant, eller med postväxel om det är över 5000 kr, tror jag.

ikve skrev 2008-02-04 18:13:44 följande:
    Hej, har en fråga angående IKEA som någon här kanske kan svara på.När man beställer soffor från IKEA och dom ska köras hem med bilfrakt. Kan man ta det på faktura eller betalar man alltid till chaffören?
  • Hädvigg

tack för bilderna minigrynet! Det blir nog en tur till IKEA

• EmmAhh
    AlmaBus skrev 2008-02-03 14:53:39 följande:
    emmahh: Okej! Ja det låter ju bra! Tycker du att det är ostabilt när man har båda klaffarna ute?? Tycker att det verkar rätt rejält?!! Tack!
    Jag har tyvärr aldrig ätit med det utfällt på max.
  • EmmAhh

Nu har jag köpt Bjursta vitrin och skänk. Karln satt flera timmar igår med att skruva. Han svor för att det hade dålig passform. Han fick ihop hela skänken och nästan hela vitrinet. Han får fortsätta idag. Ena lådan hänger lite på skänken, verkar inte kunna gå att ställa in? Supersnygg skänk i alla fall. Passade såååå bra! :)

Svar på tråden ikea tråden 2