• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • Tina83
    Tossemaja skrev 2008-01-10 21:14:15 följande:
    Vi hade en Vikare växasäng till vår dotter. Ifs en äldre modell, köpte den av en kompis som i sin tur köpt den av en kompis Vi är jättenöjda med den o kommer ha den till lillasyster oxå.Storasyster hade den tills nu, hon är 4 1/2. Hade kunnat ha den ett tag till men när vi renoverade hennes rum fick hon en ny säng.Bla bla... Det är iaf en bra säng!
    vår äldsta son har vikare växasäng också....MIN gamla, köpt 85 eller nåt! håller än, och är fin, liite flagnad färg bara, som knappt syns!
  • Mamsis
    Linusina skrev 2008-01-11 00:55:52 följande:
    På min bloggen idag finns det ett förslag på en köksritning till vårt kommande hem, känner mig dock inte riktigt nöjd med den, tar tacksamt emot förslag på hur jag skulle kunna göra.www.nogg.se/annikaochmats
    Man kan sätta upp öppna hyllor om ma gillar det bredvid det som jag antar är integrerad kyl/frys. Fler skåp, kan du ha en fristående enhet? Ett vitrinskåp etc? Vore enklare om jag hade en skiss på planritningen ovanifrån.
  • Tina83
    Nattljus skrev 2008-01-11 19:51:14 följande:
    Det blev en vikare säng idag :) Den verkar mysig.
    bra köp! demn kan dina barnbarn också ha sen! (skrev ovan att jag har min egen gamla vikare säng )
  • Vildblomman

vi har oxå en vikare till våran son! han är visserligen bara 1½ år men han vill ha oss brevid sig på kudden, så i spjälisen blir ju det lite svårt.. så det blev en ny säng straxt innan jul..

• cooki

Hoppar in och frågar om det är nån som vet - har de slutat med cdhyllan till BILLY bokhyllan? Den som man stoppar in i hyllan alltså. Hittar den inte på hemsidan.

Sen undrar jag om det är nån som har MALM sängen med avlastningsborden, är ni nöjda med den?

♥ Noah 061218 ♥
  • Pynta

EKTORP.

Går och funderar på att köpa en Ektorp-soffa men vill gärna höra hur den funkar i vardagen. Den är ju ganska billig och det får mig att undra lite över kvalitén.
    Så, vad säger ni.Hur länge har ni haft er soffa och har den blivit nedsutten? Är det knöligt att tvätta klädseln dvs. ta av och på? osv.

// Pynta

• miniGrynet
    Pynta skrev 2008-01-13 01:54:00 följande:
    EKTORP.Går och funderar på att köpa en Ektorp-soffa men vill gärna höra hur den funkar i vardagen. Den är ju ganska billig och det får mig att undra lite över kvalitén.Så, vad säger ni.Hur länge har ni haft er soffa och har den blivit nedsutten? Är det knöligt att tvätta klädseln dvs. ta av och på? osv.// Pynta
    Vi har en Ektorp, och är jättenöjda!
    Har iofs inte haft den speciellt länge, i nästan 1.5 år.
    Men den är inte nedsutten, fortfarande fin överallt och skön att sitta/ligga i.

Vi sitter lite hur som helst, och den har inte blivit ful på nåt sätt.

Tagit av och tvättat klädseln har vi faktiskt inte gjort ännu...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden ikea tråden 2