• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • miniGrynet
    Hädvigg skrev 2008-02-04 22:08:34 följande:
    tack för bilderna minigrynet! Det blir nog en tur till IKEA
    Så lite så!
    Har som sagt nyttjat själva systemet bättre i vår andra klädkammare, men den är tom och en del hyllor borta pga fuktskada inifrån väggen så den är inte så mycket att visa...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Tjej 83

hjälp tack
    har kollat var enda liten sak på ikeas hemsida. men kaninte hitta den smala lilla hylla, tavellist elelr vad det heter?
    en smal vit hylla med liten kant på, vills å gänra ha en sån men är de slut?

• Trinity78
    Tjej 83 skrev 2008-02-05 20:03:10 följande:
    hjälp tackhar kollat var enda liten sak på ikeas hemsida. men kaninte hitta den smala lilla hylla, tavellist elelr vad det heter?en smal vit hylla med liten kant på, vills å gänra ha en sån men är de slut?
    Menar du Stripa? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/56690305
    Gravity always wins
  • Tjej 83
    Trinity78 skrev 2008-02-05 20:13:43 följande:
    Menar du Stripa? www.ikea.com/se/sv/catalog/products/56690305
    jaaaa atck tack avrt hitta du den?
    asså ja som satt en hel dag o leta o leta. blev helt snurrig ju.
    du är en ängel de va itne slut ju.. woho så glad mankan va hahah
  • Trinity78
    Tjej 83 skrev 2008-02-05 20:23:24 följande:
    jaaaa atck tack avrt hitta du den?asså ja som satt en hel dag o leta o leta. blev helt snurrig ju.du är en ängel de va itne slut ju.. woho så glad mankan va hahah
    Den fanns under Hall och hyllsystem
    Gravity always wins
  • Tjej 83
    Trinity78 skrev 2008-02-05 20:31:30 följande:
    Den fanns under Hall och hyllsystem
    gick in o kika nu, o ja den va ju längst ner känner igen den ja öppnade aldrig bilden stort så därför missa ja den ahh. tack iaf
  • xxJessikaxx

Halloj!
    Är det ngn här som har HÅLLSTA matplats-stol i korg? Hade ev tänkt köpa sex sådana till utebordet på vår inglasade veranda och undrar om de är behagliga att sitta på trots att de är i korg / rotting, stabila osv?

Undrar också om ngn som harSKRUVSTA arbetsstol kan svara på om man MÅSTE ha hjulen under stativet eller om det går att ha det utan, eller är det skruvar eller något annat som sticker ut?
    Måste man även ha reglaget för höjd på stolen eller går det att montera det utan? Hade inte tänkt ha den som arbetsstol i så fall utan mer som mysfåtölj för "syns skull" i sovrummet

• ikve
    xxJessikaxx skrev 2008-02-11 11:13:44 följande:
    Halloj!Är det ngn här som har HÅLLSTA matplats-stol i korg? Hade ev tänkt köpa sex sådana till utebordet på vår inglasade veranda och undrar om de är behagliga att sitta på trots att de är i korg / rotting, stabila osv?Undrar också om ngn som harSKRUVSTA arbetsstol kan svara på om man MÅSTE ha hjulen under stativet eller om det går att ha det utan, eller är det skruvar eller något annat som sticker ut?Måste man även ha reglaget för höjd på stolen eller går det att montera det utan? Hade inte tänkt ha den som arbetsstol i så fall utan mer som mysfåtölj för "syns skull" i sovrummet
    Den finns ju en SKRUVSTA snurrfotölj också utan hjul, om du missat den
    ♥(¯`°?.¸ ♥ Det bästa som hänt mig är att bli mamma till våran underbara dotter Lovisa 070303 ♥¸.?°´¯) ♥
  • xxJessikaxx

ikve skrev 2008-02-11 12:51:40 följande:

Den finns ju en SKRUVSTA snurrfotölj också utan hjul, om du missat den
    Ja, det har du rätt i
    Det roliga är att jag redan beställt den och har den hemma i kartong (den ska upp närmare sommaren i ett hörn där jag nu har en mörkare fåtölj). Skulle in på Ikeas sida för att fräscha upp min minnesbild av den och hade inget minne av att den jag hade beställt hade vare sig hjul eller reglage! MEN det var ju den utan för 695 kr jag har beställt så det blir ju bra då...
Svar på tråden ikea tråden 2