• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • Tina83
    Pynta skrev 2008-01-13 01:54:00 följande:
    EKTORP.Går och funderar på att köpa en Ektorp-soffa men vill gärna höra hur den funkar i vardagen. Den är ju ganska billig och det får mig att undra lite över kvalitén.Så, vad säger ni.Hur länge har ni haft er soffa och har den blivit nedsutten? Är det knöligt att tvätta klädseln dvs. ta av och på? osv.// Pynta
    vi har en ektorp soffa och fåtölj, sedan 2002. den är kanonbra! alla vill ligga i vår soffa när dom kommer hit
    jag vill köpa ny men sambon säger nej, då denna verkar outslitlig...
    det bästa är att man kan tvätta klädseln i 60 grader, och den ändras inget i färg. man kan tvätta t ex en kudde om man spillt. kanonbra!
    köp!
  • Pynta

EKTORP.

Tack så mycket för era svar. Det låter ju lovande. Här hemma är det både barnbarn och hundar och då krävs det ju en soffa som står pall för trycket. : )

• cherryrose

Hej!
    Är det någon som har en Karlstadsoffa med divan och vill dela med sig av hur den är!? Funderar på att köpa en sådan men vill
    gärna veta lite hur den är först!
    Tack på förhand!

• Tina83
    cherryrose skrev 2008-01-17 17:35:48 följande:
    Hej! Är det någon som har en Karlstadsoffa med divan och vill dela med sig av hur den är!? Funderar på att köpa en sådan men villgärna veta lite hur den är först! Tack på förhand!
    köp en annan soffa om man måste skruva isär den för att tvätta. huga va jobbigt. ektorp har vi, köptes 2002. är hur fin som helst än. den är lätt att tvätta, man tar av klädseln på kuddarna bara, o själva sofföverdraget tar man bara av. superbra!
  • Tossemaja

Nu har jag uppdaterat mina "hemmabilder". Har en hel del Ikea!
    Välkomna att kika i mitt galleri o tyck till Glad

• Nattljus

Vi har karlstad soffa, fast som hörnsoffa. Tycker den är jättesnygg, tidlös och stilren. Vi hade föregångaren till denna i 10 år och köpte "samma" igen. Är mkt nöjda. Tvätta tyget på stommen behöver man nog göra väldigt sällan. Vi har den mörkbruna, perfekt i barnfamilj :)

Svar på tråden ikea tråden 2