• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • Min lilla solstråle

Vet ni om det finns svarta och röda spetsgardiner på IKEA?

Jag ska måla mina väggar i v-rummet röda. Ska ha vita och svarta möbler, vita, svarta och röda gardiner, röda och svarta dekorationer.

• Queenie

Underbar tråd .. Har en fråga ,,,!
    Ska flytta inom kort och har varit sugen på den runda sängen Sandane på ikea sååå länge ... Är det någon som har den ???

• xxJessikaxx

Hejsan alla ikea-vänner! Vi har beställt en Klippan-soffan till äldsta dottern och nu undrar jag bara om den kommer ihopskruvad eller om man måste skruva ihop den? Brukar ju vara "platta paket" som kännetecknar Ikea men en soffa är ju svår att få hur platt som helst

• miniGrynet
    xxJessikaxx skrev 2008-01-21 10:02:07 följande:
    Hejsan alla ikea-vänner! Vi har beställt en Klippan-soffan till äldsta dottern och nu undrar jag bara om den kommer ihopskruvad eller om man måste skruva ihop den? Brukar ju vara "platta paket" som kännetecknar Ikea men en soffa är ju svår att få hur platt som helst
    Vet inte hur det är med just Klippan, men våra soffor har vi fått sätta ihop själva.
    Dvs ryggdelen har man fått skruva ihop med sittdelen, ibland även armstöden som man får sätta fast själv.

Men det kan säkert vara olika mellan olika soffor också!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • xxJessikaxx
    miniGrynet skrev 2008-01-21 10:52:21 följande:
    Vet inte hur det är med just Klippan, men våra soffor har vi fått sätta ihop själva. Dvs ryggdelen har man fått skruva ihop med sittdelen, ibland även armstöden som man får sätta fast själv. Men det kan säkert vara olika mellan olika soffor också!
    Ja, det återstår att se då. Bara det att min man har lättare magsjuka och helst inte vill skruva ihop nåt i kväll och vet inte om jag klarar det på egen hand och skulle vilja få den påplats redan i kväll. Men de e bara avvakta och se
  • lillalillalillamysan

Jag har haft en och jag tror inte att det var så mycket att skruva, bara benen tror jag. Något som var lite jobbigare var dock att få på klädseln, då kan det vara skönt att vara två.

Lycka till!!!

xxJessikaxx skrev 2008-01-21 13:20:38 följande:
    Ja, det återstår att se då. Bara det att min man har lättare magsjuka och helst inte vill skruva ihop nåt i kväll och vet inte om jag klarar det på egen hand och skulle vilja få den påplats redan i kväll. Men de e bara avvakta och se
  • o0dizzy0o

va trist de e att de ska kosta 500:- i frakt när man beställer från deras hemsida

• anitra2012

Lägger till i favoriter.. :)
    (man kommer ju ifrån ikea-metropolen, så man är ju född och uppvuxen med ikea).

• Tokfrjant

Någon som har bäddsoffan månstad och skulle vilja berätta om den är bra? Är den bekväm att sova på?

• BeccaGrodan

tjo hittade hit av en slump då jag sitter o googlar lite efter ikeas garderob hopen i ek... den har ju för tusan slutat tillverkas o vi skulle behöva en till, jäääävligt surt att behöva byta ut hela garderobssystemet  men jag vette tusan vad jag ska göra, någon med tips, typ om ikea har någon annan garderob som kan funka tillsammans med de nuvarande hopen i ek kanske? utan att det ser heeelt dumt ut...

Att man kan älska någon så mycket så fort!
Svar på tråden ikea tråden 2