• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • Tjomsan

Ha, ha. Anser mig vara ikeabesatt men hade inte många rätt Har ni tänkt på hur sjuka alla dessa konstiga varunamn måste kännas för de utländska kunderna?

• Ekorrfamiljen

Men jag tror att jag blir toookig.. Förut kunde man ju beställa INDEX gardingstänger online, men inte vissa kuddar. Nu när kuddarna går att beställa går det istället inte att få hem gardinstängerna!! Jag som medvetet lät bli att köpa dem när jag var på IKEA senast eftersom jag hade sett att de gick att köpa via hemsidan.. Blääh!

• IaPia76

Så där nu har vi beställt Hemnes klädskåp till hallen och skjutgarderober till sovrummet!

• Tjej 83

innan fanns det en barnstol som hette ingolf, passar till barstolarna.
    men asså finns den itne längre? ja sökte o letade men hittade den inte.
    varför är den slut, den är ju så fin.

• Ankissen

Tavellister i ek, finns det på IKEA? Vet ni det?

Mamma till världens sötaste Elliot
  • solpricken

Det finns barnmöbler på Ikea som är omålade fast jag hittar inte dom i katalogen. Vet någon vad de heter, glömmer alltid att se efter när jag är där.

• Trinity78
    solpricken skrev 2008-02-18 22:14:33 följande:
    Det finns barnmöbler på Ikea som är omålade fast jag hittar inte dom i katalogen. Vet någon vad de heter, glömmer alltid att se efter när jag är där.
    Trofast?
    Gravity always wins
  • solpricken

Kan det vara de? Är de ribbade i sitsen? Vet du vad de kostar?

• Unna

Svala är ett bord och två stolar i ett paket, finns tyvärr inte på nätet. Minns inte vad de kostar, 229 kanske?
    Sedan finns Lätt, också bord och två stolar, som är obehandlat trä och vit folie: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20072816

Trofast är lackade. (förvaringsmöbler)

solpricken skrev 2008-02-18 22:14:33 följande:
Svar på tråden ikea tråden 2