• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • madigan
    Bummelumman skrev 2008-02-15 19:15:33 följande:
    Ville bara meddela att den 12 februari föddes vår son. Han vägde 4515 gram och var 50 cm lång. Är fortfarande kvar på förlossningen, men har tänkt åka hem imorgon om allt går bra.
    ¨~~¨'*~¨GRATTIS TILL SONEN!¨~~'*~¨¨~

• caakam

Bummelumman! Grattis! Ni prickade in min sons 1års dag då! Vilket bra val av dag han valde att titta ut!=)

• Ugglans mor

Maltazar: jasså??? Emmy ska då dit och det fanns rätt bra med biljetter när jag ringde i onsdags och bokade biljetterna.
    När ringde du?

• maltazar

pissypopi: nej, fan va otur... pappa ringde igår mitt på dagen tror jag det var och då var det helt slut.

• maltazar

men visst bokar man bara då? köper gör man på plats va?
    tänkte att det KANSKE kan gå ändå ju... eller?

• Peda

Hally: Nej har inte vart på Knuten ännu! =) Men jag kommer åka dit också. =) Vore roligt att surra med henne ett slag.

maritmedm: Damn! E det du! *haha* Jaja.. jag umgås med Fie! =) Så liten världen är. inte hade jag ens tänkt på det.. nåja.. har inte sett dej på så många bilder och inte IRL heller.. så *ler* Inte så lätt. Men visst har Daniel mer än en syrra?

Trollmamman: Tänkju! =)

Grattis till pojken bummelumman! =) Så roligt!!

• Peda

Har Hugo redan fyllt ett år ?? Han föddes ju nyss! Hjälp vart tar tiden vägen!!

caakam skrev 2008-02-15 23:42:17 följande:
    Bummelumman! Grattis! Ni prickade in min sons 1års dag då! Vilket bra val av dag han valde att titta ut!=)
  • Ugglans mor
    maltazar skrev 2008-02-16 10:27:36 följande:
    men visst bokar man bara då? köper gör man på plats va?tänkte att det KANSKE kan gå ändå ju... eller?
    Jo, man bokar bara.
    Så det går ju alltid testa fara dit och se om nån inte hämtar ut sina biljetter
  • maltazar
    Ugglans mor skrev 2008-02-16 13:45:46 följande:
    Jo, man bokar bara. Så det går ju alltid testa fara dit och se om nån inte hämtar ut sina biljetter
    Det gick :) Så nu är hon där med morfar :)
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~