• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Njah.. brukar inte kunna hålla käft om jag har nåt att säga. Fast iof har jag blitt BRA mkt duktigare att hålla mina åsikter för mej själv nu för tiden!

madigan skrev 2008-02-18 11:43:12 följande:
    så där låter de bara när jag gnäller, inte när nån annan gnäller.
  • Felicia6
    maltazar skrev 2008-02-18 11:45:21 följande:
    Jo, men fråga någon som är riktigt överviktig så lär de nog ta det som en kränkning iaf.Och jag har inte klagat, som sagt vi klarade oss fint på den lilla summan.
    Ja du fick ju svaret från en som är extremt överviktig. jag tar det inte som en kränkning
    Gbp-operation den 26e februari 2008
  • Felicia6
    Peda skrev 2008-02-18 11:45:28 följande:
    Njah.. brukar inte kunna hålla käft om jag har nåt att säga. Fast iof har jag blitt BRA mkt duktigare att hålla mina åsikter för mej själv nu för tiden!
    Ibland kanske det är bäst. Alltså inte att just du gör det, men att alla väljer sina strider då och då
  • Peda

felicia: Men visst är detta ett diskussions forum?

• madigan
    Felicia6 skrev 2008-02-18 11:42:10 följande:
    Men du vet ju inte om hon klagat på dom berörda eller hur? Du högg direkt på henne.Angående vikt/pengar. Du var ensam med tindra. Madigan har flera barn och en man som vi inte ens vet inkomsten på. Det kan alltså bli att hon har mindre än dig iaf eller hur?Generellt inlägg:Sen tycker jag att ibland kanske man ska visa lite sympati ist för att sätta igång en diskussion oxå.
    Precis så är det, jag har redan gnällt massor av ggr till den berörda personen, men de hjälper inte.

Tack Felicia :-/
  • Felicia6
    Peda skrev 2008-02-18 11:47:20 följande:
    felicia: Men visst är detta ett diskussions forum?
    Jo absolut att det är det, men samtidigt är det här en medlemstråd ooch inte diskussionstråd ch då kan man ju faktiskt ibland stötta oxå
  • madigan

Nä jag tycker de låter som jag helst skulle vara tyst i fortsättningen.

• Peda

WHAAT! haha.. Nej. ja då får då folk bli stötta! Eller gå nån annan stans om man inte får säga emot.

Felicia6 skrev 2008-02-18 11:48:39 följande:
    Jo absolut att det är det, men samtidigt är det här en medlemstråd ooch inte diskussionstråd ch då kan man ju faktiskt ibland stötta oxå
  • Peda

Som jag har förstått det så är alla trådar diskussions forum... är väl det forum betyder?

• maritmedm
    Peda skrev 2008-02-18 11:32:27 följande:
    haha.. oj.. ja. då BORDE jag ju träffat dej!?! Eller har jag missat det så hårt? Så typiskt mej.
    Madigan: Vet som inte vad man ska säga. Håller väl med dej, är säkert regeringen som är ute efter dej.
    Ja, man kan ju inte hålla reda på alla som bor i ett sånt område, men nu vet du iaf
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~