• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Samtidigt som jag kan tycka att ca 6000:- (före skatt) skulle ge mej mardrömmar! Men sen när man står med hus så är det lite annat. Men vill man ändra på sin livs sitation så är det upp till en själv, ingen annan kommer göra det åt en.

• madigan
    Peda skrev 2008-02-18 10:42:30 följande:
    Samtidigt som jag kan tycka att ca 6000:- (före skatt) skulle ge mej mardrömmar! Men sen när man står med hus så är det lite annat. Men vill man ändra på sin livs sitation så är det upp till en själv, ingen annan kommer göra det åt en.
    Nä men om man sj inte har satt sig i den situationen då.
    Vi har bostadsbidrag på 11 000 att betala av på. De beror på att jag bara fått 1 mån i taget..sen visste jag aldrig om jag skulle få förlängt. Fk vill ju veta 2 år framåt, de går ju inte.
  • maritmedm
    Peda skrev 2008-02-18 10:35:58 följande:
    Ja men då vet jag precis vem du e! *hihi* Hehe.. nej då.. men jag vet att Daniel har ett par syrror iaf.
    Madigan: Menar du Förälldrapenningen? (fp)
    Vi bodde ju på frögatan samtidigt, jag satt med i styrelsen där
  • maltazar
    madigan skrev 2008-02-18 10:40:13 följande:
    Ursäkta då, men de är inte mitt fel att jag får fel summa. De är min arbetsförmedlare, men de finns ingen som fattar de.
    men säg det till dem då? att du säger det till oss hjälper väl ingen?
  • maltazar
    madigan skrev 2008-02-18 10:46:09 följande:
    Nä men om man sj inte har satt sig i den situationen då.Vi har bostadsbidrag på 11 000 att betala av på. De beror på att jag bara fått 1 mån i taget..sen visste jag aldrig om jag skulle få förlängt. Fk vill ju veta 2 år framåt, de går ju inte.
    Det är ju upp till en själv att ange en så korrekt inkomst man kan och sedan rätta till den om man märker att det misstämmer.
    Jag har heller aldrig vetat vad jag har för inkomst 2 år framåt, så jag har försökt räkna ut vad det skulle bli, sen har jag fått ändra om det vart fel.
  • madigan
    maltazar skrev 2008-02-18 11:07:03 följande:
    Va än man säger här så får man bara höra gnäll.
  • madigan
    maltazar skrev 2008-02-18 11:07:03 följande:
    Dom bryr sig lika lite som vad ni gör så..
  • maltazar
    madigan skrev 2008-02-18 11:14:47 följande:
    Va än man säger här så får man bara höra gnäll.
    nja, snarare när du gnäller.... Och när du inte kan gnälla till rätt person så har jag väl all rätt i världen att bli irriterad!
    Kan man inte försöka påverka sin situation på något sätt så tycker jag itne man har någon som helst rätt att gnälla om den heller!

Säg att jag tycker att "svärmor" är jobbig, visst kan jag klaga av mig här tex, men inte enbart!! Då säger jag det till berörda person/personer FÖRST och främst!
  • Peda

haha.. oj.. ja. då BORDE jag ju träffat dej!?! Eller har jag missat det så hårt? Så typiskt mej.

maritmedm skrev 2008-02-18 10:48:04 följande:
    Vi bodde ju på frögatan samtidigt, jag satt med i styrelsen där
    Madigan: Vet som inte vad man ska säga. Håller väl med dej, är säkert regeringen som är ute efter dej.
  • Felicia6

Jag tycker att många är väldigt hårda mot madigan vad hon än säger här.

SJÄLVKLART ska hon väl få gnälla av sig i tråden precis som alla andra får göra det?? Varför ska hon inte få det?

och Malle, bara för du höll käften och inte gnällde då ni hade 5000kr i månaden så behöver väl inte alla andra hålla käften?

Jag lider verkligen av den här flytperioden. Får jag inte sitta här o skriva det då?

madigan, varför får du så lite? Vad är det dom har gjort fel på?

Gbp-operation den 26e februari 2008
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~