• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Lejko

Bummelumman: Stort grattis till er lilla familj.

Kanske kan jag vara först med den nyheten till mina vänner från LSE som vill höra lite nyheter. Jag är oftast den som har minst att komma med haha. Kram på er. Jag unnar er verkligen den tid som nu kommer med gos med liten bebis. Saknar den tiden. Får skaffa en till snart tror jag!

• maritmedm
    Peda skrev 2008-02-16 10:55:49 följande:
    Hally: Nej har inte vart på Knuten ännu! =) Men jag kommer åka dit också. =) Vore roligt att surra med henne ett slag. maritmedm: Damn! E det du! *haha* Jaja.. jag umgås med Fie! =) Så liten världen är. inte hade jag ens tänkt på det.. nåja.. har inte sett dej på så många bilder och inte IRL heller.. så *ler* Inte så lätt. Men visst har Daniel mer än en syrra?Trollmamman: Tänkju! =) Grattis till pojken bummelumman! =) Så roligt!!
    Jepp vi är fem syskon så han har en bror och tre systrar. Jag är det normala av de
  • hally

GRATTIS Bummelumman till sonen! Hoppas allt går bra

Felicia6: Aha, då förstår jag. Jo min kompis hade op i Lycksele så det är väl därför då Jag tror jag går över till flytande föda också, känner ingen smak just och har ont i halsen för jämnan så det känns lockande just nu.

Snart får vi vårt hus!! Kan inte tro det...VÅRT hus
    Fast det är ju så fasligt mycket man vill fixa och helst allt direkt
    Idag är vi alla på jobb/skola/dagis igen, får se hur det går. Känner mej inte speciellt pigg och fräsch men man kan ju inte ligga hemma hur länge som helst...

Vad gör ni alla idag?

• hally

Hehe...ja det är ju mestadels bankens hus förstås

• madigan

Jag har kollat upp min hp och hur ska man kunna leva på 214 kr/dag?

• maltazar
    madigan skrev 2008-02-18 09:30:17 följande:
    Jag har kollat upp min hp och hur ska man kunna leva på 214 kr/dag?
    Inga problem alls, det är drygt 6000:-/mån och det är bra mkt mer än vad många nyblivna mammor lever på!!
    Blir lite upprörd över det du skriver då jag och Tinda levt på mindre en 5000:-/mån och inte har jag klagat! Har gått helt galant!

Vill man ha mer pengar än man får när man är hemma så får man jobba helt enkelt... och har man inte den möjligheten så är det bara bita ihop och lägga om prioriteringar osv.
  • Peda

Ja men då vet jag precis vem du e! *hihi* Hehe.. nej då.. men jag vet att Daniel har ett par syrror iaf.

maritmedm skrev 2008-02-18 07:31:00 följande:
    Jepp vi är fem syskon så han har en bror och tre systrar. Jag är det normala av de
    Madigan: Menar du Förälldrapenningen? (fp)
  • Peda

Håller faktiskt med dej Malle!

maltazar skrev 2008-02-18 10:23:25 följande:
    Inga problem alls, det är drygt 6000:-/mån och det är bra mkt mer än vad många nyblivna mammor lever på!!Blir lite upprörd över det du skriver då jag och Tinda levt på mindre en 5000:-/mån och inte har jag klagat! Har gått helt galant!Vill man ha mer pengar än man får när man är hemma så får man jobba helt enkelt... och har man inte den möjligheten så är det bara bita ihop och lägga om prioriteringar osv.
  • madigan
    maltazar skrev 2008-02-18 10:23:25 följande:
    Inga problem alls, det är drygt 6000:-/mån och det är bra mkt mer än vad många nyblivna mammor lever på!!Blir lite upprörd över det du skriver då jag och Tinda levt på mindre en 5000:-/mån och inte har jag klagat! Har gått helt galant!Vill man ha mer pengar än man får när man är hemma så får man jobba helt enkelt... och har man inte den möjligheten så är det bara bita ihop och lägga om prioriteringar osv.
    Ursäkta då, men de är inte mitt fel att jag får fel summa. De är min arbetsförmedlare, men de finns ingen som fattar de.
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~