• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • lilun

wiiee snart flyttar vi....eller rättare sagt så har vi redan börjat med att flytta kartonger och packa upp i köket och ikväll så kommer det mer försärkning som ska hjälpa oss med lite möbler och så. Vi fick nycklarna redan i fredags men så har vi renoverat vardagsrummet och sovrummet under helgen så nu fattas det bara lister och trösklar så är dom två rummen klara, resten ska vi göra när vi har flyttat in!

• Lillhjärtat04
     Me&I TRÄFF

Tisdag 19:e Februari
    Kl: 19:00

Tänkte att jag skriver detta en gång till så kan alla som ska komma skriva upp sig...så jag vet hur mkt fika jag ska bjuda på
    Vi kommer att hålla till hemma hos mig (Lillhjärtat04).
    Peda
    Maltazar
    Pissypopi
    maritmedm
  • maltazar
    Lillhjärtat04 skrev 2008-02-18 14:37:43 följande:
     Me&I TRÄFF Tisdag 19:e FebruariKl: 19:00Tänkte att jag skriver detta en gång till så kan alla som ska komma skriva upp sig...så jag vet hur mkt fika jag ska bjuda på Vi kommer att hålla till hemma hos mig (Lillhjärtat04). PedaMaltazarPissypopimaritmedm
    Vart bor du förresten? :P vet gatan, men inte nr
  • Peda

lillhjärtat: Ja det ska mkt till om jag mot all förmodan glömmer!!

• Peda

maritmedm: Ja men får ju träffa dej i morgon kväll ju ! =)

• Lillhjärtat04
    maltazar skrev 2008-02-18 14:59:51 följande:
    Vart bor du förresten? :P vet gatan, men inte nr
    51....du vet dom röda radhusen
  • Lillhjärtat04
    Peda skrev 2008-02-18 15:12:44 följande:
    lillhjärtat: Ja det ska mkt till om jag mot all förmodan glömmer!!
    Ja, jäklar om du skulle glömma....då vet jag inte hur man ska få dig att komma ihåg!
  • turia

gud vad det blev ett kraftigt väderomslag,, hux flux snöstorm på erikslid* o säkert andra ställen*
    kobra- jaoo det var då ingen köttbit vi grilla men det hade vart gott...

• Peda

*lol* Nej då är det bekräftat att jag måste fan va helt dum i huvudet! *haha* Så ja.. vore bortom parodi isf och kommer hitta på värsta lögnen så du kommer aldrig veta om jag glömde eller .. om nåt hänt haha

Lillhjärtat04 skrev 2008-02-18 16:11:06 följande:
    Ja, jäklar om du skulle glömma....då vet jag inte hur man ska få dig att komma ihåg!
  • Ugglans mor

Nu är vi klara med renoveringen i sovrummet. Å i Emmys rum. Ska ta bilder så fort jag hittar digitalkameran. Så ni får se hur fint det blev. Måste bara få berätta hur duktig jag varit i dag. Jag gick ut på promenad. Det blev 1.1 mil. :)

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~