vi som handlar på Lidl
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Har precis ätit upp den första skinkmackan för i år!! Den var lika god som de dyra från ica, coop eller hemköp! Billig var den iaf, 29.90 kg, alltså skinkan, inte mackan !!
Det blir nog en till ikväll!!
Va kul att läsa att det är några som provat skinkan från lidl. Var inte säker på om jag skulle köpa den men nu vågar jag.
Nej jag gick därinne och funderade ett tag innan jag vågade ta den...
Men så tänkte jag, som så, att den är ju inte så dyr iaf!! Men den var jättegod!!
Det fanns en som kostade 69,90 och sen den som jag köpte! Enebyskinkan eller nåt sånt hette den!
Då blir det att åka till lidl i veckan & köpa skinka. Såg att dom hade must vrålbilligt.
På "min" Lidl är frukt och grönt-avdelningen jättefin, och varorna fräscha. Det enda jag har att opponera mig mot är att rödlök bara säljs i påsar, för såååå mycket rödlök går inte åt hos oss.
Lidl är kul, billigt och bra. Brukar ta ett var runt deras korgar och förundras över deras inköpares fantasi.
Frukt, grönt och en del övrigt är kanonbra. Testa deras frysta sushi, wunderbaum helt enkelt
Lidls pris på julmust: 2,99 för 1½ liter är helt okej pris tycker jag På ICA här där jag bor kostade den 13 kr för 1½ liter. Då tog jag mej den tiden att åka till Lidl istället för att handla.
hej hej. vi har bestämt oss att börja storhandla på lild varje vecka. man tjänar otroligt mycket på det. o det e inte alls nå kvalititéts skillnad på lidls mat än nån annans affärs mat. smakar lika gott. :) ville bara säga det såg att ni hade öppna en tråd om lidl. :) hihi.
ha det bäst.
kram på er
ja har oxå vart ganska skeptiskt till att handla mat på lidl.. inte vet ja varför :0) men får mest bara höra positiva saker om den affären plus att man tjänar på att handla mat där..
deras jul skinka är jätte god, åt av den förra julen och ska även göra de denna jul..
kanon bra att dom säljer rödlök i säck, ja använder jämt rödlök i sallader,blir kanon gott!
men har hört mkt om att deras mjölk inte ska va nå bra, att mjölken inte innehåller dom viktiga vitaminerna lr nå sånt? att gravida och barn inte ska dricka deras mjölk.. nån som vet nått om detta?
På min lidl är oxå frukt och grönt bra oftast iallafall, det kan ju vara lite säsong på sådana varor.
Jag prövade deras wctabs och de var ju skitbra!
mjölken vet jag inget om, det är ju så många rykten om annorlunda varor. Men de har ju "vanlig" svensk mjölk oxå