vi som handlar på Lidl
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Sallisen och Lizzard19; Toppen! Nu har jag bestämt mig! Blir en tur till Lidl imorgon!
Brukar köpa färska & frysta grönsaker på lidl. Deras färska är alltid fräscha & betydligt billigare än i andra affärer nu under vinter halvåret.Jättebra för mig som älskar grönsaker på smörgåsen
Brukar aldrig handla på Lidl men tror bestämt att jag ska börja göra det efter jag har läst i denna trården
Johansson; Ja, deras färska grönsaker är suveräna! Köpte blomkål för ett tag sen, helt enormt fin och deras vitlök och champinjoner handlar jag alltid.
Hr tycker jag att de färska grönsakerna är dåliga faktiskt...aldrig särskillt färskt, så ruttet bara efter ett par dagar man köpt det. trist, för de är ju bra mkt billigare.
Jag har aldrig haft problem med deras grönsaker. Salladen är krispig & gurkan smakar massor.Kanske olika från affär till affär
Inspirerad av den här tråden har jag köpt hem en påse marinerade kalkonfiléer. Att de redan var stekta låter iallafall alldeles utmärkt till att börja med, men vi får se hur de smakar. Ibland känns det som om man chansar lite på lidl, vissa saker är goda, andra är genomäckliga.
Annars brukar jag mest köpa godis, chips och läsk där. Billig och bra.
Men egentligen.. Är allt gott i andra affärer... Så är det väl på alla ställen.. Vissa saker tycker man om och vissa inte.... Inte tycker jag tex om allt på ICA....
Deras grönsaker är blandat. Ibland bra ibland dåligt... Köpte hem champinjoner som var mögliha och även paprika men har hänt 1-2 ggr av många så det är inte så farligt =)
Ikväll blir det Lidls köttbullar och deras potatis....
Nu så fick vi ju inte klaga på Lidl men jag måste tillägga att även jag är besviken på Lidls frukt och grönt. När det kommer till sallad, tomater och vissa andra varor så föredrar jag att handla på ica eller coop.
Men jag hyllar deras äpplen och bananer så det är inte enbart negativt.
Förra veckan handla jag naturgodis för 69 kr/kg. Hur billigt är inte det? ;)