vi som handlar på Lidl
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Hittade jätte söta självlysande stjärnor som vi ska sätta upp i Lillans rum =)
Åh titta en tråd för mig. Jag är nämligen den enda i min vänn krets som handlar på lidl. Kul att hitta en tråd med likasinade.Dom har så mycket billigt & gått.Blöjorna är helt suveräna.Ska in på torsdag & handla.Såg att dom hade billig skinka & julmust.
Jag bara älskar deras frysta färdigstekta kyckling och kalkon....bara att ta upp, micra, slänga ihop en sallad till och "vips" så har man en nyttig o supergod middag! Lidl är bäst, handlar alltid där...får mest för pengarna!
Är det någon här som Älskar deras kryddade klyftpotatisar som sälj i en grön förpackning? Jag är helt såld på dom iaf. Eller deras choklaskakor med hasselnötter som sälj för 4 kronor styck? :p *dreggel*
Med tanke på den här köttfärs-skandalen på ICA, har länge gått och spamnat på den tyska köttfärsen på Lidl,den ser så fin ut.Nån som har testat? Är den ok? Tänkte trilla ett lass köttbullar och frysa in till jul.
Med tanke på den här köttfärs-skandalen på ICA, har länge gått och spamnat på den tyska köttfärsen på Lidl,den ser så fin ut.Nån som har testat? Är den ok? Tänkte trilla ett lass köttbullar och frysa in till jul.
Jag älskar deras kryddade klyftpotatis. Den är såå god. Billig oxå. Har andvänt deras färs.Det var inget fel på den.
Köper alltid Lidls köttfärs, nötfärs för det mesta och den är superfin o god! och superbillig 19,90 för 500g
Johansson; Ja, färsen ser väldigt fräsch ut. Lutar nog åt att jag handlar den.