vi som handlar på Lidl
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Jag tycker lidls kassor är lite konstiga om man ska handla mycket och är själv så blir det problem att packa.
det finns liksom inget som samlar upp maten som i vanliga affärer. varför bygger man kassor på det viset?
om man ställer vagnen på sidan så bara lastar min i allt, de var personalen som visade mig knepet när jag klagade. Och det går faktiskt jättebra nu.
Jaha det är det som är tanken.vilket krångel.
Jag tycker i allafall om den finska lördagskorven,vitlöksbaguetterna,räkorna och lite annat smått och gott.
Jo, det där med att packa ner varorna när man handlat tar lite tid att lära sig. Vi har två fällbackar med oss när vi handlar som vi fäller upp o lastar i direkt o bär bara in i bilen. Smidigt o lätt. Vi slägner annars påsarna då vi inte kan använda dem till avfallspåsar då vi källsorterar o måste använda speciella påsar.
FRÅGA: Har ni sett de där små blöjpaketen för typ 20kr, tror det fanns två storlekar. Någon som provat dem på sina ungar o kan berätta hur dem är? Tänkte det kunde vara smart att ha en paket hos farmor tex där vi är ofta.
Julmusten var helt okej tyckte jag så den har vi köpt ett lager av, Julskinkan har jag inte köpt ännu men den får man kanske köpa då
Jag brukar handla müsli i påse som innehåller massor av torkad frukt och nötter - supergod !
Tror jag ska skicka iväg gubben till Lidl idag för att handla mina favoritgodisar!