• Lev livet som du borde ha gjort

några 89:or som väntar bebbe?

Jag är 18 och väntar mitt första barn i Augusti. Hur är det med er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 09:57
    Har fått MF (om inte alla sett att jag postat det i denna tråden) den 5/1-08 hände det, men jag finns kvar i denna tråden och läser vad ni skrivit! Lycka till allihopa! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 14:39
    Nu är jag gravid igen!!!

• Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?
  • UngMor

Köpte barnvagnen igår! Nu börjar det kännas nära...men ändå inte...tror ni man komemr att sakna att vara gravid sen när man väl har fött?

• Geléhallon89

Köpte våran idag, emmaljunga egde duo combi, med kamoflage färg. Va köpte ni för ngn? (:

UngMor skrev 2008-02-29 09:36:39 följande:
    Köpte barnvagnen igår! Nu börjar det kännas nära...men ändå inte...tror ni man komemr att sakna att vara gravid sen när man väl har fött?
  • UngMor

köpte en emmaljunga classic, mörkblå, en underbar känsla verkligen! Kändes nästan som om att han redan låg i den och jag kunde verkligen se framför mig hur jag körde runt honom:) Läckert med kamoflage, har nog aldrig sett det förr!:)

Hur mycket har ni annars hunnit inhandla?

• Geléhallon89
    Svar på #154
    Jaa det va sambons val, och så vet vi ju inte om det blir en flicka eller pojke så kamoflage(grå) passar ju båda (: . Jag har bara köpt lite bodys ich pjamaser annars har jag inte köpt så mkt mer. Jo en Mina första år bok. Köpte jag redan i vecka 15 :P. Kunde inte låta bli.Spjälsäng och skötbord får vi av sambons släkt senare. hehe sj då ?
  • UngMor

hehe ni är inte intresserade eller nyfikmna på att veta vad det är kön då?:) har precis gjort en inköpslista, vet ju inte riktigt vad de små liven behöver, men hittils är barnvagn, bodys, byxor, mössa(både till efter förlossning och en lite varmare) vantar, haklapp, strumpor, vagn och babygym. Känns som om dte är hur mycket som helst kvar:P Kände också ett sug av att börja handla tidigt, det kändes mer verkligt då, att man verkligen skulle ha barn:P

• Lev livet som du borde ha gjort

Hur går det för er tjejer? Själv ska jag göra ett grav test idag med ett CB för nu vill jag har ett svar!! tror att jag är gravid (igen) kraaam på er så länge!!!

Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?