Mina goa vänner!
Linda: Glömde, P är ledig idag så det blir en familjedag.
Linda: Glömde, P är ledig idag så det blir en familjedag.
God morgon tjejer
Har precis ätit frukost, en liten pluttmacka, men jag har verkligen ingen matlust, vet inte vad det är, jag som alltid vill ha mat.
Var ledig igår, skönt med tanke på att jag jobbade dubelpass i lördags. På em före söndagsmiddagen så var vi ute och letade en mössa år Tindra, som hon kan ha under hjälmen, men vi hittade ingen, Vi har bara mössor med tofs, och det går som inte att sätta på hjälmen då. Vi har en bra mössa, men den är aldeles för varm när det är så milt som det är ute nu. ja ja,det är bara att leta vidare.
Det låter som ni andra haft en trevlig helg.
Skulle va kul att ses snart. Missar ju alla roliga grejer.
Vi hörs
Idag har jag och Tindra varit på öf, trevligt som vanligt.
Har nu varit och lämnat Tindra på dagis. Hon sov när vi gick dit så det blev tyvärr ingen hej då kram. Jobbar ikväll så nu ska jag söka lite jobb och äta innan jag ska iväg.
Grattis på namnsdagen Agneta.
Ha en bra dag allihopa.
Annika: Ska som sagt jobba, så tyvärr. Ni vill inte hitta på något på torsdag? Då är både jag och Tindra ledig.
Jag letar så mycket jag bara kan efter ett annat jobb, men det finns inte mycket att välja på tyvärr. Avskyr dom här arbetstiderna, suck.
God morgon
Ska snart fara med Tindra på dagis, sen ska jag träffa en kompis och byta julklappar, jag vet, lite sent, men vi hann aldrig före jul. Sen ska jag på käkgymnastik. Och ikväll jobbar jag, så dagen lär gå åt fort idag.
Agneta: Vad tråkigt att det går dåligt för din arbetsplats, men skönt iallafall att du får vara kvar.
Tindra har börjat sova så länge på morgonen, så hon är aldrig riktigt trött när det är dags och sova efter lunch. Hon är så himla svårsövd.
Måste gå nu, tindra busar i vagnen...
Annika: Håller tummarna för dig angående jobbet. Hoppas verkligen du får jobba. Trist att du inte mår nåt bra. Känner igen det där. Jag mår alltid extra dåligt, både fysiskt och psykiskt när det strular med jobb och när jag är nervös över hur allt ska bli.
Har iallafall fått mail från handläggaren på ams, och hur försöker hjälpa mig mer nu.
Ska klä på Tindra nu, vi hörs sen.
Anna: Härligt med en ledig dag. Såg det där jobbet, men dom ville ha någon i början av februari och jag har jobb till sista februari, så tyvärr, annars skulle jag ha sökt det.
Grattis på namnsdagen Viktor.
Ska iväg nu med bussen. Vi hörs.
Hej tjejer
Visst kan jag söka jobbet, men det var bara ett vikariat till den sista augusti. Känns dumt att säga upp mitt nuvarande jobb(ifall jag skulle söka och få det andra jobbet) och veta att jag bara får vara där några månader. Jag letar efter ett mer tryggt jobb. Trots att jag avskyr tiderna nu så vet jag iallafall att jag får vara kvar här ett tag framöver.
Sussie: Spännande ifall det blir bebis. Kan tyvärr inte komma på pyjamaspartyt, jobbar som vanligt.
Ska gå och sova nu, mår allmänt dåligt. Är så less på att aldrig få göra nåt för mig själv.
God morgon
Har blivit så himla förkyld. Ont i halsen, näsan rinner och jag är allmänt på så dåligt humör. Är dock ledig idag och imorgon så det ska bli skönt att vila upp sig lite. Trots att jag bara jobbar 4 timmar per kväll så tar det ändå på krafterna när man är förkyld.
Så det blir ingen innebandy ikväll, suck. Såg så mycket fram emot det, men men,går ju inte att göra nåt åt.
Ska ta det lugnt idag som sagt och så blir att söka jobb.
Anna: Ha ha, vilken dröm. Jag brukar ha turen att alltid drömma om massa snyggingar, he he. Men inatt handlade det om massa människor som berättade spökhistorier, och vår klockradio har gått sönder, så imorse hade vi istället på mobilens väckarklocka, så jag vaknade till sången spiderpig(från simpsons filmen) Och den känns lite spöklik den låten. Så jag var lite smått skakis när jag vaknade.
">
Mina händer bara skakar. Har precis ringt en man som håller i det här med äldreboendet marielund. jag pratade nämligen med en kompis idag och han fick mig att ringa den här mannnen, för han hade pratat med honom, och allt var som inte klart än, så jag borde ringa och höra hur det gick med min ansökan. Och ni vet ju hur rädd jag är av mig, men jag vågade, phuu. och han skulle kolla upp varför jag inte hört något. Så håll tummarna för mig.
Sussie: Skulle gärna komma och fika, men jag tror inte ni vill ha mig på besök, är rädd att smitta nån med min hosta.
Sara:Roligt med viktnedgången. Fy vad dyrt med latexfria kondomer. Tror säkert det är billigare på internett.
Roligt att allt funkar bra på dagis för Moa.
har sett ett så fint bostadsrättradhus, suck. Tänk om jag hade ett heltidsjobb, då hade vi haft råd. Det är huset på vänskapsgränd 107
http://www.maklarcity.com/default.asp?ML=10084
Ska gå och äta lunch nu. Vi hörs.