• mysia

Mina goa vänner!

Tack Annika. jag hoppas oxå att han har bra besked att komma med. jag får iallafall veta varför ingen hört av sig. Vill dom inte ha mig kunde dom ju ha sagt till åtminstonde tycker man.
    Bra gjort som varit ute och gått. jag har sökt jobb idag, så jag har tyvärr inte vartit så motionshurtig. men jag har ju en ursäkt(förkylningen) Ska dock gå en prommis sen. Lite luft måste jag ju ha, och det är ju så fint väder oxå. Vill dock inte missa när han ringer, så jag får hålla mig inne ett tag till. Bara han inte hör av sig när jags ka hämta Tindra, det skulle vara typiskt.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Tack Camilla.

• mysia

jag kommer aldrig att få ett jobb. Dom hörde av sig nu och dom hade kollat med mina refernenser, och då beslutade dom att tacka nej. jag hade ju bra referenser. jag sitter och storgråter nu. Jag känner mig som världens sämsta människa.

• mysia
    Emeraldy skrev 2008-01-23 12:34:39 följande:
    Men Annica då... Förstår hur du känner det. Jag blev också deppig när jag aldrig fick nån respons på mina jobbansökningar. Jag tycker du ska ta tag i det där med pluggandet i alla fall. Och sök det där jobbet som klassassistent!
    Just nu känns det som det inte är nån idé att söka något alls. Dom söker folk till ett helt nytt boende, och dom ratar mig. Hur ska jag då kunna få ett jobb där dom söker en person. Förstår ingenting, jag har ju bra referenser, och jag är bra på mitt jobb. Vi behöver bättre ekonomi, jag kan bara inte jobba 50 % hur länge som helst.
  • mysia

Annika: En referens känner mig väl och visste att jag anger henne som referens när jag söker jobb, men dom andra vet inte det. Dom blev kanske sur, jag vet inte.
    Ska söka jobbet som klassassistent. ja,det är ju ju lite längre än vad jag har nu. Men jag kommer att få vara kvar längre än slutet av februari ifall hon jag vikarierar för ej kommer tillbaka, och det lär hon inte göra enligt chefen.
    Vet att jag inte kan begära fast jobb på en gång, men jag är väldigt ledsen nu iallafall.

• mysia

Jag vet Annika. mitt misstag och det får jag sota för nu. referensen jag känner väl har jag en yrkesmässig kontakt till.

• mysia
    Pingulina skrev 2008-01-23 13:20:55 följande:
    Ja, men det är ju bra, för då känner den personen till hur du funkar i din yrkesroll. Sen kan det ju vara så att den där mannen "skyllde" på referenspersonerna utan någon egentlig orsak, kanske en hyfsat "lätt" sak att säga när man ska nobba någon.Jag fortsätter hålla tummarna för dig Annica! Skulle du få nån mer hjälp från arbetsförmedlingen?Sitter fortfarande i telefonkö... Kommer ju inte ens hinna i tid till Sussie med den här farten...
    Ja,jag har mailkontakt med min handläggare från Ams. Hon hjälper mig så gott hon kan.
    Ska hämta Tindra nu.

Jobbigt med telefonkö, lycka till.
  • mysia

Hallå

Det blev att fara och träna ändå, och det gick riktigt bra måste jag säga. 2 mål gjorde jag. Var så arg för att dagen varit skit, så nu fick jag ut lite aggresioner. Tur att storgrabbarna jag spelar mot tål det, ha ha

Sara: Läste om Heath. Blev ledsen, han var en bra skådis. tycker väldigt synd om exfrun och dottern.

• mysia

God morgon, eller morgon är det väl inte nu. har varit vaken sen klockan 6, efter inte många timmars sömn. Tindra vaknade nämligen inatt och kräktes. Så det blev att ta fram en smal liten maddrass som jag och Tindra delade på. Kring 2 somnade vi om. Men Tindra rörde sig rätt mycket, så halva jag låg på madrassen och halva kroppen låg på golvet, så det blev inte mycket sömn och kroppen känns lite stel. men vad gör man inte för sitt barn. Nu imorse efter lite vatten kräktes hon upp slem. Vågade inte ge henne välling, så p for och köpte blåbärssoppa och skorpor. Jag ville ha skorpor. har oxå ont i magen och mår dåligt, får inte i mig något annat än skorpor och te.
    Och jag som hade planer för idag. Suck. ja ja,får underhålla lillgullett istället.

• mysia

Sofia: tråkigt att vara sjuk. Har oxå känningar av halsen + magen nu då.

Alla sjuklingar får krya på sig.

Annika: Lycka till med huset. Håller med om att det är rätt mysigt att få kura ihop sig i soffan när vinden viner utanför.

Svar på tråden Mina goa vänner!