• mysia

Mina goa vänner!

Annika: Det är Tindras farmor som gjort playdoodegen. jag vet, hon är så bortskämd min lilla tjej, ha ha. hur ska det gå i framtiden?
    Vi köpte den på sängjätten. Den gick på över 2000 utan madrass i vanliga fall, men vi fick den som sagt för 1990 inklusive madrass. Vet dock inte hur många dom har kvar. Utgående modell. Den finns tyvärr inte med på hemsidan, säkert därför den är utgående. men den har stöd(eller vad det nu heter)på sidan, både vid huvudet och nere vid fötterna. men ändå plats i mitten så hon kan gå ner själv. var det inte ni som ville ha en sån säng för Nellie snurrar runt? eller var det nån annan jag tänker på?
    Men du kan ju prova och ringa dom för att se om det finns nån kvar, 090-13 29 60
    Sängen heter stompa luna utdragsbar barnsäng

• mysia

Annika: Glömde. den är träfärgad, minns inte vilket träslag, och på gaveln, fram och bak är den typ beigefärgad

• mysia

annika: mer mot det vita än den beiga hållet tror jag det var.

• mysia

sara: Jättefin text. Väl värt att tänka på ibland.
    Roligt att du hade en trevlig kväll.Har inte heller hört talas om åsa kök, lät supergott.
    Du,det var ingen billig bil, men säkert väldigt fin.

• mysia

God morgon tjejer

Nu har Tindra sovit i sin nya säng 2 nätter, och det går bara bra. Första natten så kom hon över till oss utan att vi märkte det. När vi vaknade på morgoen så frågade vi varandra om den andra tagit över henne, men nej. Vi kom fram till att hon öppnat sin dörr och gått själv. Duktig tjej. Inatt vaknade hon dock och skrek, men innan vi b´vaknat till liv och var på väg upp så hörde vi hur hon öppnade sin dörr och sen kom hon traskande.

Idag blir det dagis för Tindra vid 10:30, sen åker jag en snabb sväng till stan, behöver nya underkläder. Sen ska jag på käkgymnastiken och sen jobbet.

Anna: Tråkigt att du varit sjuk, krya på sig. Förstår att du haft det tufft.

Sussie: Håller med om att 9 1/2 månad är bra.
    Ja,tänk att dom varit så små. Vi har fått rensa i Tindras garderob många gånger. Hon blir ju så bortskämd med kläder så det är inte sant. Nu är garderoben fullproppad med kläder, minsta storlek 80, vissa kläder funkar fortfarande i den storleken.

nu blir det mer kaffe, vi hörs.

• mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 08:47:00 följande:
    Annica: Kan du inte ta kort på nya sängen.  Kul att hon är så duktig att gå själv...
    Har tagit kort. Har bara inte lagt in dom i datorn. måste fylla på plus först.
  • mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 08:52:53 följande:
    Annica: Aha okej..Om du vill kan jag lägga in den från dig om du bara lägger in den på datan o fl
    Tack. men det ryms inga fler bilder. det står att jag inte får lägga in fler bilder, förrän jag har plus
  • mysia

Sussie: Skulle kunna fylla på plus nu, men att få en faktura så får man ju betala extra. Bättre att flla på via visakortet, men jag har inget. p lovade att fylla på via sitt kort, men han är på jobbet. Så det får bli ikväll efter jobbet som tidigast.
    Men vi är väldigt nöjd med sängen.

Sitter och letar semesterresor men allt är ju så dyrt. Skulle vara roligt att åka iväg till våren/sommaren, vi har ju fortfarande inte åkt på nån bröllopsresa och till sommaren har vi varit gifta i 2 år. Nån som har tips på nåt bra ställe, rätt billigt. Vi har buffertkonto, men det känns inte så kul att lägga ut allt där på en resa.

• mysia
    Tuttie skrev 2008-02-04 09:32:19 följande:
    Annica: Vad vill ni åka på för resa då?UTomlands eller i Sverige?
    Utomlands. Nåt varmt ställe
  • mysia

Anna: vad skönt att du är på bättringsvägen. Fina bilder, och roliga.

Sussie: ja,det skulle vara nåt. Är det per person eller? Vilket resebolag?

Svar på tråden Mina goa vänner!