Mina goa vänner!
Annika: jag ä'r oxå en ensam ätare. jag äter när jag är ensam och uttråkad. Stoppar i mig för att ha något att göra. Det kan man snacka om knasigt. men det är nog så många gör.
Tindra har inte kräkts nåt mer än, ta i trä.
Annika: jag ä'r oxå en ensam ätare. jag äter när jag är ensam och uttråkad. Stoppar i mig för att ha något att göra. Det kan man snacka om knasigt. men det är nog så många gör.
Tindra har inte kräkts nåt mer än, ta i trä.
Annika: Latheten beror nog på vädret. Su har ju varit så hurtig länge nu, så unna dig en latdag.
Sofia: Jag har inte heller hört talas om ögonfluss. Dom måste mena ögoninflammation.
Nä,inte kul med magsjuka. Bytte nyss en lös bajsblöja, så nu kommer det ut den vägen istället. Men det innebär väl iallafall att hon får i sig det hon behöver, när hon bajsar, eller har jag fel? Det är ju visseligen löst, men nej, jag vet inte.
glömde berätta. Imorse före frukost frågade jag hur hennes mage mådde. Då drog hon uppklänningen, klappade på magen och sa, "min mage glad". Hon kände nog att magen mådde lite bättre, fast hon var hungrig och inte ätit nåt sen igår. men hon hade väl fått ut det hon behövde, så magen kändes lugn. Lät bara så gulligt
Jag menade såklart anledningen till att HON bajsade löst, inte han.
Tindra ligger och sover i sin säng nu. Hon somnade på soffan framför tv:n. Utan lunch, men hon får äta sen. Tror det tog på krafterna att kräkas och sova så dåligt inatt.
Tror faktiskt inte hon kommer att kräkas nåt mer.
Min handläggare på ams ringde bara några minuter efter jag lagt Tindra i sängen. Men hon vaknade tackochlov inte.
Iallafall tyckte handläggaren att jag skulle kolla upp mina referenser, att dom säger bra saker om en. Och hon tyckte även jag skulle söka jobbet som elevassistent, så det ska jag göra nu. jag skulle även kolla upp boenden som inte går via rekryteringsenheten. Och även vara på rekryteringsenheten lite mer. Så nu måste jag ta mig för lite mer. Vet att ni tjatat på mig om att jag måste vara mer framåt(speciellt Sofia) och det har ni rätt i, jag är bara så himla feg. men nu ska det bli ändring på den saken om jag ska få mig nåt jobb. handläggaren förstod även att jobbet jag har nu inte funkar i längden för min familj. Väldigt förstående och snäll var hon. Och så fick jag veta att hon pratat med hon som har hand om speciellt undersköterskebiten på ams, att det är väldigt dåligt med undersköterskejobb just nu. Nähä, det visste jag inte. Men att så småningom blir det bättre. och jag får söka jobb jag egentligen inte vill ha under tiden.
Långt inlägg. men så är det iallafall.
Nu ska jag ta nåt och äta.