• Svar på tråden Svetlanas Fanclub
  • Mumu

Ja, Abbe gillar ju också längre bilderböcker, det är därför jag kände att det kanske skulle funka bra med en "riktig" bok också. Utan bilder är inga problem oftast, vi brukar läsa klassiska sagor ur ett sladdrigt, litet, bildlöst häfte som vi fick på Sagostigen i somras . Ronja gick bra också nu, men jag vet inte heller hur mycket Abbe fattade. Men det kom ingen störtflod av frågor och han ville läsa mer när jag sa att det var dags att sluta för idag, så det verkar populärt i alla fall.

Bäst just nu: Super Mario Galaxy
  • Pejo

Mumu:

Var precis inne o kollade meandi jag med! HELSÅLD direkt!
    Det blir till att boka in en visning snarast!

Jag gillade att de har börjat ändra sina print lite i stil.
    HÄRLIGA färger!

• Mumu

Och jag, som har visning i februari, blev mest förälskad i marsnyheterna Fundersam... Buhu, då kan jag ju inte köpa dem... Men sambon blev lite kär i varmkorvarna, och önskade en sån till sig. Tur eller otur att den inte finns i vuxenstorlek .

• Vero

Nja, jag är inte så imponerad av meandi kollektionen i vår. Jag gillar inte randiga byxor och inte rosa, och varmkorv och råttor på kläderna? Nej.
    Men den turkosa frottétunikan var fin, den ska nog Nora få. Sen gillade jag de vita kortbyxorna till mamma, hoppas det kommer nån klänning/tunika framöver som kan passa till. För jag gillar inte den vita eller gröna.
    lite snopet, jag hade sett fram emot den här kollektionen. Jag köpte ganska mycket ur höstens.
    Men det är kanske som Mumu säger att det kommer att växa på mig och rätt vad det är köper jag hem en massa ändå.

• TUVA77

Appropå bebis/barnkäder så tycker jag att Lindex hade fått in endel fint halvretro. Mycket blandade färger(gult,rosa, orange, brunt) + att Klara som älskar klänningar med hjärtan/djurmotiv/blommor osv. Bra kläder för att slippa konflikter(+slippa för mycket glitter) på morgonen.

• Mumu
    TUVA77 skrev 2008-02-08 21:58:22 följande:
    Appropå bebis/barnkäder så tycker jag att Lindex hade fått in endel fint halvretro. Mycket blandade färger(gult,rosa, orange, brunt) + att Klara som älskar klänningar med hjärtan/djurmotiv/blommor osv. Bra kläder för att slippa konflikter(+slippa för mycket glitter) på morgonen.
    Jag tycker Lindex har ryckt upp sig ordentligt sen vi fick våra -04:or! Då hittade jag aldrig nånting, nu handlar jag en stor del av Millas basgarderob där. Till Abbe hittar jag väl inte alltför mycket, men jag har å andra sidan inte letat massor heller. De stora byter ju inte storlekar på samma sätt som de små gör, så hans kläder är det inte lika stor omsättning på.
  • mejram

Grannfrun är ME&I försäljare, så jag kan nog smita in till henne på privatvisning. Mne jag tvivlar på att det är något jag vill ha. Är fortfarande lite negativ till att betala så mycket för barnkläder, även om det är bättre kvalitet. Jag sparar nog de pengarna tills det tjatas om Canada Goose-jackor och pumaskor och gucciväskor och...

Tvåan på gång, BF 23 juli 2008
  • Fru H

Meandi, ja för en gångs skull fanns det flera grejer där jag gillade, färgerna är helt klockrent i min smak! Fräscha. Men jag säger som mejram, jag är mycket tveksam till att betala så mycket för barnkläder, även om kvalitén är bra. Fast kanske något plagg, så småningom. Fast man lär väl hänga på om man ska hinna med. Känner mig inte så värst intresserad av att boka en visning men man kanske kan ropa hit Marajjah och ordna det den vägen, möjligtvis

I min rabatt har det börjat sticka upp grejer, som jag tydligen planterade i höstas. Vad kul, för det hade jag glömt, och jag minns fortfarande inte vad det kan vara

Kvack, kvack, kvack. Så säger ankan.
Svar på tråden Svetlanas Fanclub