• Kryxan

Hund i väska?!

Någon som bär omkring med sin hund i väska?
    Eller någon som har köpt en väska just för att kunna bära sin hund i den?

Varför?
    OCh vad har ni för hund?

Jag är på riktigt nyfiken.

En struts öga är större än dennes hjärna? (Jag känner iof människor med samma problem
  • Svar på tråden Hund i väska?!
  • Kryxan
    LillaLulla skrev 2007-12-20 12:17:16 följande:
    Och "man vandrar inte"? Vad är det för skillnad på att sitta på ett café och att sitta i en bil, i hundens ögon?
    Läs mina inlägg igen.
    En struts öga är större än dennes hjärna? (Jag känner iof människor med samma problem
  • Kryxan
    LillaLulla skrev 2007-12-20 12:18:42 följande:
    Hundens flockinstinkter är faktiskt till mångt och mycket förlorade - annars skulle vi inte ha några problem med inkallningar, eftersom hundarna automatiskt skulle hållas nära oss.Människor beter sig inte som hundar/vargar. Hundarnas beteende präglas av oss. Så nej, självklart fungerar inte en flock med människor och hundar på samma vis som en flock med vargar.
    Min hund håller sig alltid nära mig=)
  • stjärnströssel
    Kryxan skrev 2007-12-20 12:18:19 följande:
    Hur stor vana av hundar har du?
    sluta skriv så!vet många som kan mer hund än många som har flera års erfarenhet..så uppenbarligen spelar det inte så stor roll.
    utbildning spelar en viss roll..men annars..hundar å hunderfarenhet kan alla idioter få hur som hälst.
    det är en ära att ha barn!
  • stjärnströssel
    Kryxan skrev 2007-12-20 12:22:00 följande:
    Lång päls?
    medel å vissa år kortare å vissa längre
    det är en ära att ha barn!
  • Kryxan
    LillaLulla skrev 2007-12-20 12:19:12 följande:
    Vad har det med saken att göra? Hur stor hundvana har du själv?
    Det har väl en jätte stor betydelse.

Eftersom man baserar sina åsikter på sin egen kunskap och erfarenhet.

Jag har en ganska bred erfarenhet av hundar.
    Under ca 10 år.
    Egna hundar och omplceringar.
  • LillaLulla
    Kryxan skrev 2007-12-20 12:23:05 följande:
    Min hund håller sig alltid nära mig=)
    Utan träning? Ojdå, det var duktigt! Så du har alltid kunnat ha den lös då, från första stunden?
  • Kryxan
    stjärnströssel skrev 2007-12-20 12:23:23 följande:
    sluta skriv så!vet många som kan mer hund än många som har flera års erfarenhet..så uppenbarligen spelar det inte så stor roll.utbildning spelar en viss roll..men annars..hundar å hunderfarenhet kan alla idioter få hur som hälst.
    Man baserar sina åsikter efter sina kunskaper.
  • LillaLulla
    Kryxan skrev 2007-12-20 12:25:02 följande:
    Det har väl en jätte stor betydelse.Eftersom man baserar sina åsikter på sin egen kunskap och erfarenhet.Jag har en ganska bred erfarenhet av hundar.Under ca 10 år.Egna hundar och omplceringar.
    Wow. Jag är verkligen imponerad.

Tycker ju att du kunde ge bättre svar än "läs mina inlägg igen" då, i och för sig...
  • Kryxan
    stjärnströssel skrev 2007-12-20 12:24:09 följande:
    medel å vissa år kortare å vissa längre
    En pudel som inte är klippt klarar nämligen kyla utmärkt.
    Dom är avlade för att klara att arbeta i kalla vatten till och med.
    Vill du bli länkad?
  • Kryxan
    LillaLulla skrev 2007-12-20 12:27:00 följande:
    Wow. Jag är verkligen imponerad.Tycker ju att du kunde ge bättre svar än "läs mina inlägg igen" då, i och för sig...
    hehe

Det är bara för att jag inte orkar skriva samma inlägg flera gånger.
    Eftersom jag redan har svarat på just det är det väl enklare om du bar agår tillbaka och läser?
    Det är för övrigt uppskattat när man diskuterar att man läser vad den andra skriver.

Tycker inte du det?
Svar på tråden Hund i väska?!