• Kryxan

Hund i väska?!

Någon som bär omkring med sin hund i väska?
    Eller någon som har köpt en väska just för att kunna bära sin hund i den?

Varför?
    OCh vad har ni för hund?

Jag är på riktigt nyfiken.

En struts öga är större än dennes hjärna? (Jag känner iof människor med samma problem
  • Svar på tråden Hund i väska?!
  • stjärnströssel
    Kryxan skrev 2007-12-20 13:03:44 följande:
    MIna hundar har tecken för inkallning.Men det är något vi har tränat in på "äldre" dagar.Mina hundar har alltid gått presis bakom mig iaf.
    ja..men du har tränat det!
    lika så tränar man en valp som går lös hela tiden men ord å kroppen!
    det är en ära att ha barn!
  • LillaLulla

Kryxan - så du KAN alltså bevisa att småhundar i väskor mår dåligt och blir misshandlade? Varför anmäler du inte då?

• stjärnströssel

he he..hon blev mäkta tyst när jag skrev att hundar som blir tjänstehundar måste ha underulll..skumt

• LillaLulla
    stjärnströssel skrev 2007-12-20 13:21:54 följande:
    he he..hon blev mäkta tyst när jag skrev att hundar som blir tjänstehundar måste ha underulll..skumt
    Nja, hon sitter nog troligen och letar nån lag som förbjuder väsktransport av småhundar. *väntar med spänning*
  • stjärnströssel
    LillaLulla skrev 2007-12-20 13:28:06 följande:
    Nja, hon sitter nog troligen och letar nån lag som förbjuder väsktransport av småhundar. *väntar med spänning*
    he he
  • stjärnströssel

eller så blev hon mäkta förvånad av att pudlar inte får bli tjänstehundar pga av att dom inte tål kyla*asg*

• Kryxan
    stjärnströssel skrev 2007-12-20 13:21:54 följande:
    Nejdå.

Men det hände någonting med sajten, jag loggades ut och kom inte in igen.
    Det stod bara "sidan kan inte visas"

Jag förstår inte varför jag skulle bli tyst för det?
    Och vad har tjänstehundar att göra med att du bar omkring på din pudel i väska?
    En struts öga är större än dennes hjärna? (Jag känner iof människor med samma problem
  • Kryxan
    LillaLulla skrev 2007-12-20 13:28:06 följande:
    Det är fortfarande lagen om mått vid transport och förvarning.
    Det är det som kan bli ett problem med små disigner väskor.

Skrev jag inte det?!
  • Kryxan
    stjärnströssel skrev 2007-12-20 13:31:58 följande:
    eller så blev hon mäkta förvånad av att pudlar inte får bli tjänstehundar pga av att dom inte tål kyla*asg*
    Hjälp va du är omogen.
  • Kryxan
    stjärnströssel skrev 2007-12-20 13:31:58 följande:
    Oj, jag glömde svara.

Det finns inget förbud mot att ha en pudel som tjänste hund.

Vart har du fått det ifrån?
Svar på tråden Hund i väska?!