Sockerpullornas tråd

Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
Välkomna in

Godmorgon allihopa!
Ville bara tacka för alla gratulationer om huset! Nu är allt påskrivet och klart, och handpenningen betald, så nu är det bara att vänta på inflyttning!
Alfred välte ut en kopp kaffe i min laptop, så hälften av knapparna slutade fungera, så jag har bara kunnat läsa ett par dagar, inte skriva någt! *suck* Vet inte om det kommer gå att fixa utan att skruva isär hela datorn... Just nu har jag "stulit" det tangentbord Alfred fått att leka med, men det är inte riktigt ok det heller! Ja, ja.. man borde väl ha lärt sej att inte ha varken kaffekoppar eller datorer inom räckhåll för en ettåring!
UWO: SÅ kul att se dej! Perioder av livet är ju inte alltid som man önskar, men jag hoppas att du hittar din livsenergi och får en lättare start på 2008. KRAMAR!!
Hoppas verkligen ditt kök blir färdigt snart... kan inte riktigt föreställa ej hur det är att vara utan ordentligt kök när man är en så stor familj... Håller ju på att få tokspel här, och då är vårat kök fullt fungerande om än alldeles för litet!
JFL: Gud, så söta sockerbitar! Att du orkar! Perfekta små julklappar ju! Själv hade jag planer på att göra jultittägg i år... men inte heller det har det blivit något av...
Frukostdax!!!
Tussa: Roligt att det är klart med huset. När flyttar ni in?
Ja, det börjar bli riktigt jobbigt med köket nu. Det har varit en byggarbetsplats i säkert två veckor nu, man får hoppa mellan brädor och hål i golvet, göra iordning mat på köksbordet i ett annat rum och sen bära det till spisen för där finns inga ytor att hålla på med osv osv...
Det kan nog ordna sig under 2008. I mars-april har vi riktigt mycket folk på jobbet som det ser ut nu så jag funderar på att ta ut lite semester eller f-ledighet då.
Hej hej. Är inne och önskar en riktigt god jul. Imorgon åker vi till landet där vi ska fira julen med min familj.
Kram
Pannkakan: Galet söta sockerbitar. Härligt med lite pyssel.
Bröllopstårtan börjar närma sig med stormsteg. Bara en v kvar och inte börjat än....
GOD JUL!!!!
Hoppas ni alla får en jättehärlig jul tillsammans med era familjer.
Massa kramar!
Hej alla! Hoppas ni har haft en god jul så här långt !
JFL - Tack, tårtan blev uppskattad
Jag fick ju inte göra någon julaftonstårta men idag blev det en annandagstårta iaf
Maria: Fantastisk, som vanligt!!! Du måste vara en hejjare på att binda buketter nu