• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • UWO BaraJag
    Solaika skrev 2007-12-28 23:29:22 följande:
    Så stavas baileys kanske ja.. hm.. stavningskråkan är framme.. kan man ha balieys på vaniljglass
    ....då var man avslöjad hur ofta man brukar alkoholhaltiga drycker då. kan inte ens stava till (springer och kikar på flaskan...)  B A I L E Y S.
    Men det måste väl gå jättebra ihop med en vaniljglass av bra kvalitét?

Vart har pankis tagit vägen förresten? Appropå att byta samtalsämne och plötsligt poppa upp från underjordens mörka hål...

*GRUPPKRAM!*
  • JFL
    UWO BaraJag skrev 2007-12-28 23:25:16 följande:
    Sjysst! Jag går på baileys just nu. Fast det känns som glass skulle passa mycket bättre till min baileys än till din tequila om jag ska vara ärlig...
    Helt sant, men det var gott med T till glassen med. T är ALLTID gott
    Solaika skrev 2007-12-28 23:27:23 följande:
    Glass är alltid bra.. vill oxå ha.. men vi har ingen god hemma.. kanske ska mecka ihop en bailys med mjölk.. det är smask Och så tycker jag att vi kör lite.. eller.. en stor GRUPPKRAMför det känns som det är flera här som behöver kramas upp lite
    Jag hittade glasspaketet längst in i frysen, lite bortglömt, annars hade det inte funnits nån, maken är glasstokig TACK  *Kramas tillbaka*     
    UWO BaraJag skrev 2007-12-28 23:27:36 följande:
    Vill ni veta vad jag fick för julklappar? (intresseklubben antecknar som vi sa på 80-talet).En tupperware silikonform (har velat prova en sån)Köket färdigt (lunchtid julafton -verkligen i sista sekunden)Jan Hedhs choclate julmarmelad (från min karl, fast han visste inte vad som var i paketet Själv är bäste dräng?)och bakformar som ger bokstäverna J U L (very funny siss!)
    Åh vad kul. Vilka fina  och roliga julklappar Köket var väl den bästa

Kommer R ner och säger att han köpt 2 pak glass idag. Varför åt jag då av den gamla isiga Fundersam Räcka ut tungan. Han ger mig chips och dip istället och en ny Tequila + att han lovade att hjälpa mig med tårtan. just nu känns det bättre. Måste ha varit jul eller nått
    ღTårtJennyღ
  • UWO BaraJag

Chips låter mycket bättre till tequila.

Undras om man kan göra en fyllning på tequila.... *funderar* Räcka ut tungan

• Pannkakan

Pannkis är halvt (eller kanske helt) apatisk och mitt inne i en titt av uppiggande "Dead like me".

*Pussar lite på alla*

.: Reality bites - vill inte, orkar inte, har inte lust :.
  • Pannkakan
    Solaika: Kanske ett hobbit"Gryt"/hus/näste eller vad de nu kallar det i det svenska böckerna. *Googlar lite*
    .: Reality bites - vill inte, orkar inte, har inte lust :.
  • JFL

Tequilasmörkräm Räcka ut tungan ?!

Pöss på Pankis!

ღTårtJennyღ
  • UWO BaraJag
    Pannkakan skrev 2007-12-28 23:42:24 följande:
    Solaika: Kanske ett hobbit"Gryt"/hus/näste eller vad de nu kallar det i det svenska böckerna. *Googlar lite*
    Ah! Jag tänkte också på hobbitar! Navet i fantasyn!!

JFL: Smörkräm.. såklart! *tar mig för pannan*
    Så sätter du dig på ett cafe nånstans och bjuder dig själv på te... (Thåström)
  • Solaika
    UWO BaraJag skrev 2007-12-28 23:33:50 följande:
    ....då var man avslöjad hur ofta man brukar alkoholhaltiga drycker då. kan inte ens stava till (springer och kikar på flaskan...)  B A I L E Y S.Men det måste väl gå jättebra ihop med en vaniljglass av bra kvalitét?Vart har pankis tagit vägen förresten? Appropå att byta samtalsämne och plötsligt poppa upp från underjordens mörka hål...*GRUPPKRAM!*
    hihi.. jag brukar alkohol i mycket mycket små mängder faktiskt.. räknar med att dricka på nyår.. första gången på.. 6 månader kanske?

JFL - min karl är långt ifrån glasstokig.. såvida han inte får den där mascarponeglassen som finns.. den kan han äta hur mycket som helst.. tokern
    UWO BaraJag skrev 2007-12-28 23:39:17 följande:
    Chips låter mycket bättre till tequila. Undras om man kan göra en fyllning på tequila.... *funderar*
    Jag klarar mig bra utan både och.. tacka vet jag ostbågar Dooleys är gott oxå..
    Pannkakan skrev 2007-12-28 23:40:48 följande:
    Pannkis är halvt (eller kanske helt) apatisk och mitt inne i en titt av uppiggande "Dead like me". *Pussar lite på alla*
    Men.. inte vara så deppiga allihopa..

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika
    Pannkakan skrev 2007-12-28 23:42:24 följande:
    Det va oxå en lite skojig idé.. Undrar om hon skulle fatta vad det är
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • UWO BaraJag
    Pannkakan skrev 2007-12-28 23:40:48 följande:
    Pannkis är halvt (eller kanske helt) apatisk och mitt inne i en titt av uppiggande "Dead like me". *Pussar lite på alla*
    ....det är en film alltså...? Typ TV / video iaf, eller?
    Så sätter du dig på ett cafe nånstans och bjuder dig själv på te... (Thåström)
Svar på tråden Sockerpullornas tråd