• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika
    Pannkakan skrev 2007-12-28 23:50:33 följande:
    Solaika: Inspiratin... angel.cs.msu.su/~salnikov/gilrond/Images/John...angel.cs.msu.su/~salnikov/gilrond/Images/John...Tun heter det kanske... Man skulle kunna bygga det med samma princip som en draktårta...Men sen beror det ju på vilken fantasy man menar... finns ju hur mycket som helst.
    Oj jösses.. det där såg svårt ut.. Men jag tror jag hänger med lite på hur du menar.. Får till o med upp nån slags bild i huvudet.. fast jag tror inte jag skulle kunna få det som jag tänker iaf
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika

Den här typen av fantasy är nog mer den som står för henne så att säga.. den där hobbit-hålan är nog lite mer för min del i april när jag fyller 25
  • Pannkakan

Om du ska gå på LotR idéen är John Howe en underbar artist som gjort hur mycket Tolkienillustrationer som helst. Kan rekomendera att kolla dem i vilket all som helst, de är underbara...

Och ja, det är en serie, på DVD nuörtiden

.: Reality bites - vill inte, orkar inte, har inte lust :.
  • Solaika
    Pannkakan skrev 2007-12-28 23:55:14 följande:
    Om du ska gå på LotR idéen är John Howe en underbar artist som gjort hur mycket Tolkienillustrationer som helst. Kan rekomendera att kolla dem i vilket all som helst, de är underbara...Och ja, det är en serie, på DVD nuörtiden
    Jag ska fundera och titta lite.. Tack sötnos för att du hjälper mig o spåna..

Ja, det gäller er allihopa förstås!
  • Pannkakan

Har du nånn titel som du vet hon gillar, så vet jag i vilken riktning jag ska fundera?

Pfft, 25... Bebis!

• Solaika
    Pannkakan skrev 2007-12-28 23:57:15 följande:
    Har du nånn titel som du vet hon gillar, så vet jag i vilken riktning jag ska fundera?Pfft, 25... Bebis!
    Hm.. det finns en författare.. men va 17 va det han hette nu då.. hjälp va svårt.. jag läser det ju inte själv..

Bebis? Jag vill ha!!
  • Pannkakan
    Pannkakan skrev 2007-12-28 23:55:14 följande:
    Om du ska gå på LotR idéen är John Howe en underbar artist som gjort hur mycket Tolkienillustrationer som helst. Kan rekomendera att kolla dem i vilket all som helst, de är underbara...Och ja, det är en serie, på DVD nuörtiden
    Alan Lee är strået vassare och har ett helt underbart språk (artistiskt uttrycksspråk) och teknik.
  • UWO BaraJag
    Solaika skrev 2007-12-28 23:55:09 följande:
    Den här typen av fantasy är nog mer den som står för henne så att säga.. den där hobbit-hålan är nog lite mer för min del i april när jag fyller 25
     Bilden får mig att tänka på Annes vampyrkrönika.
    Men jag tror pankis är på rätt spår där. Bilden är ju onekligen lite tolkieninspirerad.
    Så sätter du dig på ett cafe nånstans och bjuder dig själv på te... (Thåström)
  • UWO BaraJag

...draperingar på tårtan?

Så sätter du dig på ett cafe nånstans och bjuder dig själv på te... (Thåström)
Svar på tråden Sockerpullornas tråd