• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika
    JFL skrev 2007-12-28 23:04:22 följande:
    Solaika: Fin bild men lite svår. Försök att hitta nått enklare Hittar inte alls det jag tänkt mig, har letet länge nu och ger upp.... Kanske hittar nått senare
    Jo, jag kan tänka mig att den är svår.. jag måste i vilket fall be nån om hjälp o fixa det.. för jag har inte ens PS.. sen upptäckte jag att jag inte har nån bra bild på lillasyster heller.. så mamma måste maila över lite.
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • UWO BaraJag
    JFL skrev 2007-12-28 21:45:39 följande:
    Gaaahh! Inge vidare. Har jobbat heldag idag igen, fast jag skulle vara hemma. Har ouppackade väskor och julklappspåsar överallt. Behöver städa. Orkar inte. Har ingen ork. Jag blir bara ledsen. Vill bara sätta mig ner och gråta. Vill inte göra tårtan. Vill inte, vill inte vill inte. Har nog aldrig haft så mycket ångsest inför en tårta någon gång. Har känt så länge nu och det blev inte bättre. Kanske blir det bättre när jag väl sätter mig, men jag kommer ha familjen hemma hela helgen och får ingen arbetsro. Borde sätta mig nu, men jag vill verkligen inte. Förseten kan jag inte för jag tog just ut paketet med FP i frysen så den måste tina först.    
    *kram*!
    Permanent Vacation
  • JFL

Tack  *känner mig liten och ynklig*

Tar till glass och tequila för att lugna mig Eller tillfälligt förtränga allt som skall göras imorgon.

ღTårtJennyღ
  • UWO BaraJag

Sexymala: Neverending story? Det var inte en hund han flög på, det var en drake. Och världen han var i fanns på riktigt. Det var fantasivärlden. Ung som i alla amerikanska filmer där jultomten finns bara man tror...

Jag har en hemlighet. Jag skickar snuskiga brev till en tant i mitt kvarter. Hej, hej, hej. Vill du bli min vän? (Thåström)
  • UWO BaraJag

Solaika: Hur menar du "ser igenom"?
    Vilken typ av fantasy? det finns ju rätt mycket tänker jag.

• UWO BaraJag
    JFL skrev 2007-12-28 23:17:52 följande:
    Tack  *känner mig liten och ynklig*Tar till glass och tequila för att lugna mig Eller tillfälligt förtränga allt som skall göras imorgon.
    Sjysst! Jag går på baileys just nu.

Fast det känns som glass skulle passa mycket bättre till min baileys än till din tequila om jag ska vara ärlig...
  • Solaika
    JFL skrev 2007-12-28 23:17:52 följande:
    Tack  *känner mig liten och ynklig*Tar till glass och tequila för att lugna mig Eller tillfälligt förtränga allt som skall göras imorgon.
    Glass är alltid bra.. vill oxå ha.. men vi har ingen god hemma.. kanske ska mecka ihop en bailys med mjölk.. det är smask

Och så tycker jag att vi kör lite.. eller.. en stor GRUPPKRAM
    för det känns som det är flera här som behöver kramas upp lite

• UWO BaraJag

Vill ni veta vad jag fick för julklappar? (intresseklubben antecknar som vi sa på 80-talet).

En tupperware silikonform (har velat prova en sån)
    Köket färdigt (lunchtid julafton -verkligen i sista sekunden)
    Jan Hedhs choclate julmarmelad (från min karl, fast han visste inte vad som var i paketet Själv är bäste dräng?)
    och bakformar som ger bokstäverna J U L (very funny siss!)

• Solaika
    UWO BaraJag skrev 2007-12-28 23:23:26 följande:
    Solaika: Hur menar du "ser igenom"?Vilken typ av fantasy? det finns ju rätt mycket tänker jag.
    Hehe.. jag menar sådär som man kan göra från papper till papper med ljus bakom Men det går ju inte på SP
    Jadu.. fantasy.. svårt.. men typ bilden som ligger lite längre upp..
    UWO BaraJag skrev 2007-12-28 23:25:16 följande:
    Sjysst! Jag går på baileys just nu. Fast det känns som glass skulle passa mycket bättre till min baileys än till din tequila om jag ska vara ärlig...
    Så stavas baileys kanske ja.. hm.. stavningskråkan är framme.. kan man ha balieys på vaniljglass
  • Solaika
    UWO BaraJag skrev 2007-12-28 23:27:36 följande:
    Vill ni veta vad jag fick för julklappar? (intresseklubben antecknar som vi sa på 80-talet).En tupperware silikonform (har velat prova en sån)Köket färdigt (lunchtid julafton -verkligen i sista sekunden)Jan Hedhs choclate julmarmelad (från min karl, fast han visste inte vad som var i paketet Själv är bäste dräng?)och bakformar som ger bokstäverna J U L (very funny siss!)
    Härligt.. det enda bakrelaterat jag fick va en bakpensel.. men å andra sidan önskade jag mig bara pengar för att vi ska kunna åka iväg en helg bara jag o gubben.. o det fick jag ju.. så jag är nöjd iaf
Svar på tråden Sockerpullornas tråd