Oj oj, så efter man blir på två dagars frånvaro  

Hej alla Tarmisar!! Hoppas ni alla fick ett trevligt nyårsfirande! Vi hade ett relativt lugnt firande hos mina föräldrar iår, men vi kunde ju inte göra så mycket annat då Hjalmar fortfarande kan sväva i fara om han drabbas av några otrevliga bakterier eller virus...
Albin fick ju leka av sig med sina kusiner i vart fall  

Axelpaxel: Du undrade om jag skulle få svar på min sjukdom i Januari, men kruxet är att jag inte genomfört de undersökningar som krävs ännu  De kunde ju inte göra så mycket medan jag var gravid, men nu borde det ju inte dröja alltför länge.
  De kunde ju inte göra så mycket medan jag var gravid, men nu borde det ju inte dröja alltför länge.
Tussan06: Kikade in lite i ditt bildgalleri: Så otroligt söt hon är er lilla knodd!!
MaddeK81: Lät inte kul det där med fistlarna. Inget man vill genomgå direkt. Lider med dig!
Lällas: Skönt att din mage sköter sig och vad kul att ni äntligen börjat planera bebis. Hoppas ni får börja till våren som ni tänkt!!!  

Jag har också rätt lugnt i magen just nu *peppar, peppar*, så jag ska inte klaga  Hjalmar äter och växer för fullt. Har lite ont i sin mage just nu (mamma har ju ätit en massa gott), men nu blir det till att äta rätt kost framöver!!! Eller så gott det går
  Hjalmar äter och växer för fullt. Har lite ont i sin mage just nu (mamma har ju ätit en massa gott), men nu blir det till att äta rätt kost framöver!!! Eller så gott det går  

Fru U: Lycka till med Bebisverkstan nu!!!
Jenny F: Sammanväxningar låter heller inte så kul, vilken pers för dig!!!
bcsvensk: Jo det är riktigt skönt att få Ventilera sig  

Hmm, ja kanske det blir nån sån lösning på på problemet med gubben och ledigheten...men vi måste testa först om det går bra. Får jag ett kraftigt skov igen så måste jag ju sjukskriva mig. Men jag tror inte jag får bli sjukskriven nu när magen sköter sig så bra.
Hi hi,,,"ont i arslet", vilken kul faster du har!!!
68an: Vore ju toppen om du kunde sluta med snuset men det blir förstås inte lätt om du inte är motiverad. Men kanske du kan "baka" in motiveringen med att gämföra med dina sjukdomar och de smärtor du upplevt därifrån. Kanske det då blir lite av en "peas of cake" att sluta med snuset? (Jag slutade med rökningen i Januari 2007 då jag började få problem med magen för att jag läste att rökningen påverkar, men jag har inte problem med att sluta och kan vara utan i flera år...problemet är att jag lika lätt kan börja om igen)
Grådis: Du har det då inte lätt!! Min bror har samma problem med sitt ex som ändrar veckor hit och dit och förväntar sig att få sin vilja igenom jämt. Att de inte kan respektera att andra människor också har ett liv!!!
Tindras äiti: Dina fistlar är då verkligen inga lindriga åkommor hör jag!!! Lider med dig med!!!
 Ja alla goa tarmisar... Nu är det nästan precis ett år sen som jag hade mina första symtom på denna sjukdom (vad det nu är)... Ett år av smärta, rädsla, maktlöshet, oro, mera smärta och sjukhusvistelser...
Ja alla goa tarmisar... Nu är det nästan precis ett år sen som jag hade mina första symtom på denna sjukdom (vad det nu är)... Ett år av smärta, rädsla, maktlöshet, oro, mera smärta och sjukhusvistelser... 
Tack vare ER så har åtminstone några av dessa känslor lindrats!!!
TACK allihopa!!!!!! Och en riktigt GOD FORTSÄTTNING på det nya året!
Låt oss hoppas att 2008 bjuder på goda tider för oss allihopa!!!