V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
F*n jag glömde fråga läkaren om psykologen!
Skyller på amningsgröten i hjärnan!!!
Kram på er alla!!
F*n jag glömde fråga läkaren om psykologen!
Skyller på amningsgröten i hjärnan!!!
Kram på er alla!!
MaddeK81: Spännande!!! ![]()
Nej det är så konstigt... Jag blir alltid lika ställd när jag pratar med honom. Men han säger saker på ett sätt som gör att jag tror jag förstår, men när jag lagt på så upptäcker jag att jag inte fattat ett skvatt
Jag är en virrpanna helt enkelt... Lär ni ju märka om ni får träffa mig ngn gång ![]()
Mumlin: Är du självlockig med?? Jo det är rätt skönt att man kan variera sig lite numer...Förr fick man välja mellan lockigt eller risigt... ja eller välja och välja förresten
Önskar jag kunde hålla mig borta från alla sötsaker, men jag har fått mani!!!
Vad blir det i helgen då?
Kram på er och trevlig helg (utan bekymmer) önskar jag er alla!!!!
Grådis: Du är så bra på att hitta info!!! Tack!!
Jo, jag vet ju att ledvärk är en följd av sjukdomen, så jag fattar inte varför läkaren inte vill ha det till att det hör ihop eller att jag skulle ha reumatism med tarminflammation som följd ????? Helt bakvänt ju!!
68an: Härligt att få höra ifrån dig!!! Tack för dina inlägg i min bilddagbok
Det är ju fritt fram att titta in där! (Jo jag är lik min far
)
Oj, jag kan nog inte ens sätta mig in i hur det måste kännas för dig med dina hjärtproblem!! Förstår om du behöver dra dig tillbaka ibland och tänka och försöka acceptera. Förstår din oro också. Ja jag hoppas verkligen att din läkare vet vad hanhon gör! Annars får de med mig att göra
Idag hände det!!!!! Det som jag bävat för!
Skulle ensam fara och handla med mina barn på Coop. När jag parkerat bilen och ska väcka min äldsta son så vrider det om i magen. Gör så ont, folk stirrar...Albin vill inte vakna... Jag hoppades så att det bara var en fis, men nej...Blir akut! Jag gör ett val.... Lämnar mina grabbar i bilen (olåst) och springer in på toan... Var inte borta länge, men ändå... Kände mig så hemsk och var så rädd att något skulle hända medan jag var borta. Nu gick det ju bra, men vad gör man?
Hej alla! Tack för ert stöd, ni är bara bäst!!!
Aha, man kan alltså ha nått reumatiskt med tarmbesvär som följd...
Men jag får det fortfarande inte riktigt att gå ihop.
Symtomen stämmer ju så bra överrens med Crohns och de dök upp innan jag visste vad Crohns var, så det är inte psykiskt suggseserat.
Och ledbesvären kom ju efter att magbesvären dök upp... Och var hamnar mina plötsligt förhöjda levervärden i det hela???
Sen tycker jag inte att ledbesvären är så farliga...visst de gör ont, men det håller ju bara i sig i en halv dag upp till två dagar.
Inte blir jag röd eller varm heller. Snarare kall, iskall, och jag stelnar på området. Och visst blir det lite svullet men det syns ju knappt. Och så blir det rätt ofta i småleder som på en tå eller i en böj på ett lillfinger...
Magsmärtorna är hundrafallt värre!!!
Oj, måste sova nu!! Skriver mer sen...
Kram på er alla!!!! Sköt om er!
Fairyfloss:
Jo jag var ju gravid när de kom på att jag nog har Crohns... Har gjort en "liten" koloskopi (så långt de tordes utan att störa bebben, var mer än halvvägs gången då) och de såg irriterade fläckar som visade sig vara inflammationer... De verkar som de vill vänta med undersökningen tills jag är helt återställd efter förlossningen... Men det är jag ju som nu... Så de väntar väl på att jag ska ha varit på reumatalogen...suck...
Inte så att jag ser fram emot undersökningen, men visstskulle det vara skönt med en diagnos.
Jobbigt att bli feldiagnoserad, hur kom de på att det var fel då?