Vad dom krånglar med dig din stackare!! det måset vara hur jobbigt som helst. En annan har i alla fall regelbunden mens och stegring på ÄL stickor. Nu tar det ju sig ändå inte, men det känns som att med din oregelbunda mens så kommer det vara så svårt. Man kan ju inte göra så mycket själv. Hoppas du förstår vad jag menar... Du har nog skrivit det tidigare, men jag har glömt. Hur länge har ni försökt? Jag menar, borde dom inte kunnat hjälpt er tidigare? Ni kanske iof inte sökt hjälp tidigare... Det värsta är ju när dom ska hålla på å vänta in massa saker och se hur kroppen tar sig istället för att bara sätta in hjälpen med en gång. Förstår att du är ledsen.
massa kramar till dig!!!!
Pyro pyret skrev 2008-02-13 18:15:14 följande:
Nyköpings bo:Under hela förra året blödde jag en dag i juli, sen blödde jag nästa gång i dec (3 dagars) efter spolningen och sen en halv dag nu i jan 08:a.. det är allt. Men de tror väll att bara för att de kom nått 2 månder i rad så kommer det komma mer denna månad?!?Jag frågade om vi inte skulle göra nått för att bättra på slemhinnan, men hon sa att hon först vill se hur den reagerar på pergotimen.. kan ha att göra med att jag ätit flera kurer med provera innan men att de inte gett mig någon blödning alls...fast detta var tanken med dem var. Jag hatar att allt ska vara så segt hela tiden. .