• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • oxle bo

gör det ring om en vecka stå på dig..
    det är ju inte meingen att du ska behöva vänta flera månader på mens så ni kan brörja..
    säg till när du ska ringa så håller jag tummarna för dig!

Pyro pyret skrev 2008-02-20 10:08:44 följande:

nyköpings bo: Är imponerad av att ni klara av att hålla på vid den tiden och på beställning. Men det är värt det när det lyckas. Själv är jag sjukt trött på att vänta på min mens som jag inte vet om den kommer att komma eller när. Tänker vänta 1,5 vecka till och har inget kommit då så ska jag ha ett snack med läkaren och inte ge mig förren de ger mig nått som framkallar mens. Morr morr
    nu har jag inte mensvärk längra. tror att ägget släpte inatt, heftigt att man kan känna ÄL har jag aldrig gjort förut kram
  • Wilma00

jag hade värk igår... ibland känner jag av den ibland inte, förra månaden då jag blev gravid kände jag inte av den. Men vi myser på ett tag till. Vet aldrig när jag har äl ändå. Tänk om man kunde bli oplanerat gravid va.. kram.

• oxle bo
    det är bara o köra på.. det skadar ju inte..
    tänk om vi alla kunde plusa nu..dom här två veckorna kommer nog o gå väldigt sakta..kram
    Wilma00 skrev 2008-02-20 11:55:57 följande:
    jag hade värk igår... ibland känner jag av den ibland inte, förra månaden då jag blev gravid kände jag inte av den. Men vi myser på ett tag till. Vet aldrig när jag har äl ändå. Tänk om man kunde bli oplanerat gravid va.. kram.
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-02-20 12:03:45 följande:
    det är bara o köra på.. det skadar ju inte..tänk om vi alla kunde plusa nu..dom här två veckorna kommer nog o gå väldigt sakta..kram
    Ja vilken dröm om alla kunde få plussa nu äntligen.
  • Wilma00

så seg idag.. kanske är det av propavanen så jag fick sova lite mera. I morgon ska jag till af. Idag var jag hos psykologen.
    Nyköpingsbo: hade du barn på jorden? Skrev en ny tråd om det... Känner mig rätt ensam om att bara ha barn i himlen.
    kram alla goa tjejer.

• oxle bo

barn på jorden?
    nä min simon dog när han födes han var för liten för o andas själv. jag räknar mig som mamma,jag har ju min ängla bebis.
    tyvär så är vi rätt många som har varit med om det här,så du är inte ensam.kramar

Wilma00 skrev 2008-02-20 17:18:34 följande:
    så seg idag.. kanske är det av propavanen så jag fick sova lite mera. I morgon ska jag till af. Idag var jag hos psykologen. Nyköpingsbo: hade du barn på jorden? Skrev en ny tråd om det... Känner mig rätt ensam om att bara ha barn i himlen. kram alla goa tjejer.
  • oxle bo

Ho ho.... *eko*
    här var det tomt..
    själv håller jag på o frosta av frysen,det tar en evig tid..
    nu är jag ledig i 3 dagar,ska bli så skönt
    ska göra ingenting..

• 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-02-21 22:15:58 följande:
    Ho ho.... *eko*här var det tomt..själv håller jag på o frosta av frysen,det tar en evig tid.. nu är jag ledig i 3 dagar,ska bli så skönt ska göra ingenting..
    Håller med om att det tar en himla tid att frosta av frysen.
    Därför införskaffade vi en självavfrostande frys när vi totalrenoverade om köket

3 dagars ledighet är lite lyx. Vad ska du göra när du gör ingenting då? Se någon bra film eller nått kanske?
  • Wilma00

helg, ska förföra gubben lite igen tänkte jag. Det blev så intensivt ibörjan av veckan så vi gjorde några dars uppehåll. skönt å sova om natten och på morgonen.. Blev ju väckt med sex. hihi... zzzzzzzz Kanske lite vårförkyld här men ingen feber än.
    kram vänner.!

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-02-21 23:17:44 följande:
    helg, ska förföra gubben lite igen tänkte jag. Det blev så intensivt ibörjan av veckan så vi gjorde några dars uppehåll. skönt å sova om natten och på morgonen.. Blev ju väckt med sex. hihi... zzzzzzzz Kanske lite vårförkyld här men ingen feber än. kram vänner.!
    Låter som en mysig helg för din del
    Jag få däremot vänta lite till för sådana aktiviteter.
    Blir dock trevligt i helgen...gubben min ska på lagfest med bandylaget och själv ska jag dricka lite vin tillsammans med sambons brors sambo (hängde ni med?)
    Blir väl att man ser på melodifestivalen kan jag tro.
    Då var vi vakna lika tidigt idag då Wilma
    Fast jag har druckit kaffe sent så att det blir att vara vaken liten stund till.