• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • 8Viola2
    Nikithea skrev 2008-02-19 08:42:33 följande:
    Viola, har du fått jobb? Va kul.
    Jo då jag ska jobba mars-sep så det känns toppen!
    Blev uppringd från samma arbetsgivare jag var hos förra sommaren och blev erbjuden att komma på intervjuv för ett jobb som inte annonserades ut. Blev superglad och efter intervjuvn var jobbet mitt. Visst är det bara under säsong men det ger mig iaf jobb under 7 månader, heltid, mån-fre och en månadslön.
  • oxle bo

själv börjar jag jobba natt den 3 mars.ska bli spänande, ser fram mot det, och så får jag mer ledigt.fast vi får se hur det blir med en saken. jag har sakt att jag vill jobba extra, o vi har typ inga vikarier så det finns jobb..

fan vilken mensverk jag har.aj aj. brukar inte känna av ÄL. hmm konstigt.

8Viola2 skrev 2008-02-19 14:33:57 följande:
    Jo då jag ska jobba mars-sep så det känns toppen!Blev uppringd från samma arbetsgivare jag var hos förra sommaren och blev erbjuden att komma på intervjuv för ett jobb som inte annonserades ut. Blev superglad och efter intervjuvn var jobbet mitt. Visst är det bara under säsong men det ger mig iaf jobb under 7 månader, heltid, mån-fre och en månadslön.
    grattis vad kul
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-02-19 14:45:37 följande:
    själv börjar jag jobba natt den 3 mars.ska bli spänande, ser fram mot det, och så får jag mer ledigt.fast vi får se hur det blir med en saken. jag har sakt att jag vill jobba extra, o vi har typ inga vikarier så det finns jobb..fan vilken mensverk jag har.aj aj. brukar inte känna av ÄL. hmm konstigt.grattis vad kul
    Ja just det ...hur känner du inför det?
    Jo jag sa också att jag kunde jobba lite extra när jag är ledig.
    Verkar som att jag kommer ha fullt upp så vi får se hur mkt jag orkar med. Jag måste ju ha en semester enligt dem

Då är det säkert ett guldägg som släpper om du känner av ÄL
    Hoppas på det iaf.
    Stämmer att man oftast får mensen 10-16 dagar efter ÄL.
    Då räknar man från dagen efter ÄL som troligen är dagen efter stegringen på testerna till dagen innan mens.
  • oxle bo

vad är det för jobb du har fått? men då kommer du väll få betald semester? jo jag tror att det känns bra,men det kan jag inte svara på förens jag har testat

jag hoppas att det är ett guld ägg, men jag tror att jag har för höga förväntningar.hur många lyckas på först försöket?

8Viola2 skrev 2008-02-19 14:51:14 följande:
    oxle bo skrev 2008-02-19 14:45:37 följande:
    Ja just det ...hur känner du inför det?Jo jag sa också att jag kunde jobba lite extra när jag är ledig.Verkar som att jag kommer ha fullt upp så vi får se hur mkt jag orkar med. Jag måste ju ha en semester enligt dem Då är det säkert ett guldägg som släpper om du känner av ÄL Hoppas på det iaf.Stämmer att man oftast får mensen 10-16 dagar efter ÄL.Då räknar man från dagen efter ÄL som troligen är dagen efter stegringen på testerna till dagen innan mens.
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-02-19 15:00:22 följande:
    vad är det för jobb du har fått? men då kommer du väll få betald semester? jo jag tror att det känns bra,men det kan jag inte svara på förens jag har testat jag hoppas att det är ett guld ägg, men jag tror att jag har för höga förväntningar.hur många lyckas på först försöket?
    Jo det verkar vara många som lyckas på första försöket här på fl iaf men inte många jag känner har det varit så enkelt för.

Jag har fått ett jobb som bokare
    Nej eftersom det är ett säsongsjobb så blir det ingen betald semester tyvärr. Kan ju vara arbetssökande på ams och stämpla upp de två veckorna men jag klarar mig ändå eftersom man får skattepengarna i närheten av den tiden också
  • Wilma00

trådstartaren kan ju lägga in länken till listan i startinlägget så fler hittar den.

• Wilma00

mäh... Nu ser jag ju det. haha.. jag är lite blind.

Wilma00 skrev 2008-02-19 16:45:02 följande:
    trådstartaren kan ju lägga in länken till listan i startinlägget så fler hittar den.
  • oxle bo

jaha....
    vad gör alla en kväll som denna?
    själv sitter jag här,o gubben framför tv.

det är ju inte direkt upphetsanse o ha sex på bestälning..
    kl 4:45 i morgon så ringer sexklockan,sen ska gubben till jobbet.
    men man får ju för hopningsvis något bra utav det i slutändan

• Pyro pyret

nyköpings bo:
    Är imponerad av att ni klara av att hålla på vid den tiden och på beställning. Men det är värt det när det lyckas.

Själv är jag sjukt trött på att vänta på min mens som jag inte vet om den kommer att komma eller när. Tänker vänta 1,5 vecka till och har inget kommit då så ska jag ha ett snack med läkaren och inte ge mig förren de ger mig nått som framkallar mens. Morr morr