mmmm, det kan nog vara hormonerna... Kollade på vänner innan och gavade så jag höll på att trilla ur stolen. brukar tycka att vänner är bra, men det finns ju gränser....
Hade det tagit sig med en gång så hade jag ju aldrig tänkt såhär, så det är nog som du säger att det är så påfrestande att man liksom inte kan tänka klart längre. Men jag hoppas att det finns en anledning till att det inte tar sig direkt för oss. Men jag skulle bra gärna vilja veta den där anledningen.
Pyro pyret skrev 2008-02-11 19:13:10 följande:
Nork:Ingen kan ju berätta om det är rätt eller fel för dig, men alla förhållanden har ju sina upp och nergångar. Tror att sådana kännslor är vanliga när "inget händer" för det är så påfresstande att vilja, försöka och misslyckas gång efter gång. Sen tror jag det beror på vad det är som felar hos paret. Det kan ju va den ena, eller den andra eller en kombination av dem båda. Att byta partner känns som att spela black jack i Las Vegas. Man kan antingen ha tur och hitta någon som har de rätta fysiska kvalificationerna, samtidigt finns alltid chansen att man istället hittar någon som man får det ännu svårare att få barn tillsammans med. Därefter har du kvar det svåraste...att hitta någon som du vill dela ditt liv med....men som sagt, bara du vet vad som är bäst för dig, men jag tycker du ska se hur det känns om ett tag... kanske är det bara dina hormoner som spökar. Krya på dig, kram