• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (fy fan)

Jag undrar om jag har kontaktat ngn av dessa sjuka människor. Ge för i helvete fan i djuren, att tänka sig att vissa av er säkert har egna hundar, brrr.

• Anonym (grupp)

tanken på den dejt jag har snart med ett ev blivande kk som lovat slicka mig överallt. kanske visar sig vara ett psyko när vi träffas men väntan på dejten gör att det pirrar hela tiden.

• Anonym (mjukhård)

Jodå Domina och nyfiken, visst handlar det om att ge njutning mest. Det kan vara fullt jobb i timmar med att först planera, skaffa rep, tvätta dildos och att ha allt fixat ner till papper på rätt ställe när det behövs. Detta är ju en del av njutningen för mig, ungefär som att planera en middag. Lång planering och lång tid vid annordnandet och genomförandet ger belöning på ungefär samma sätt vid middag och bondage/förnedring.
    Kanske inte behöver säga att jag gillar att laga mat, och älskar sex..
    Men ändå så finns känslan av ett problem. En köttfärssås som får precis så mycket chili och vitlök så att den blir perfekt och minnesvärd kräver att man nästan tar för mycket.
    Detsamma gäller bondage/förnedring, trovärdigt skall det vara men till viss gräns, och förnedrande skall det vara men inte heller det för mycket.
    Att förstöra en köttfärssås är dock en sak, sin kvinna vill man ju inte förstöra i passion.
    Även om man har bra kontakt och stoppord så är ju en del av tjusningen att man kryddar lite vilket ger flämtningar och blir minnesvärt, och då menar jag inte inom matlagning denna gång..

• Anonym (mjukhård)

Till fy fan: Vad grundar du din tanke på angående djursex, du kanske har växt upp i ett religiöst hem med en massa förbud som saknade verklig grund?
    Människan är ett moraliskt djur som gör bedömningar och dogmer om vad som är sjukt och friskt beteende. Dessa inpräntas så till den grad i oss att vi ofta kan tänka oss att skada eller döda för att upprätthålla ofta grundlösa moraliska regler som vi upphöjer. Senare ser vi tillbaka och skäms eller förtränger.
    Att genmanipulera en mus för att det skall växa ut ett mänskligt öra är oftare OK än att ha en mysig stund med ett respekterat och älskat djur som inte skadar någon.
    Hade man gjort det den vetenskapliga vägen hade det varit omoraliskt. Om man skaffar ett djur för sexuellt/vetenskapligt syfte, brutalt skadar det under akten/experimentet för att sedan avliva det och bara ha minnet/anteckningarna kvar då kan vi prata moraliska regler.
    Respekt vid sex gäller lika mycket vad gäller djur som hustru/make eller dylik. Utan respekt och hänsyn skadar man, och jag tror absolut att många fler människor än djur blir skadade idag av detta. Och tänk att många respektlösa är gifta?!

• Anonym (vanilj)

Anonym (mjukhård) skrev 2008-02-09 11:56:44 följande:

Att genmanipulera en mus för att det skall växa ut ett mänskligt öra är oftare OK än att ha en mysig stund med ett respekterat och älskat djur som inte skadar någon.
    Men även en hund av en stor ras har mindre kuk än vad du har (antar jag, du kanske är ovanligt klent utrustad?) så tiken lär få ont ÄVEN om hon mot all förmodan skulle vilja bli påsatt av dig. "Inte skada någon" - då ska du ge fan i hunden.
  • Anonym (mjukhård)

Nej vanilj, hundar kan ha större apparater än normala män. Det är ju så att om man skall kunna argumentera så kan man ju inte sakna kunskap om grundfakta.
    Skall man som kille sätta på en tik så får man ju kolla hur just den rasens kukar ser ut. De kan som sagt vara riktigt grova, framförallt längre och har även en "bulle" sär kuken är tjockare och även den skall in en bit vid jökande.
    Om man som man tycker att man har för stor apparat ändå så finns det andra djur, ingen slår väl en häst i alla fall.
    Jag argumenterar inte för djursex i sig själv utan mot att det skulle vara något fel eller omoraliskt om det görs med hänsyn.
    En hund säger dessutom ifrån bättre än många kvinnor om det gör ont. Hunden gör inte ett dugg för husfridens skull.

• Anonym

jo,jag e ganska utsvulten sexuellt,så nu tänder jag nog på det mesta,men visst vill jag även prova på lite ....

• Anonym (Kåtbock)

Jag skulle vilja sätta på min svägerskas dotter som är 16 år bakifrån medans hon slickar sim mammas (svägerskans) fitta. Satsen skall jag spruta i dotterns fitta och sen skall svägerskan suga ren min kuk och slicka ren sin dotters fitta medans min sperma rinner ut.

• Anonym (Mulatt)

Anonym (nyfiken) skrev 2008-02-02 00:52:56 följande:

Vet du , är också tjej...präktig duktig flicka, och mor...och har PRECIS sådana fantasier som du....så gott som ialla fall. Duvet , det är det förbjudna som drar i fantasin, just för att du aldrig skulle vilja det i verkligheten, sen kanske du, ni kan återskapa en del av känslan till verklighet, det undergivna dominerade tex....du ska INTE skämmas utan njut av dina fantasier, synd din man inte tar det som en stor varm komplimang att du delar med dig...det hade jag gjort!! KramAnonym (värst?) skrev 2008-02-01 11:11:23 följande:
    drömmar/faniserar också om sånt
  • Anonym (hemlis)

Jag skulle kunna dö för en trekant med min man och en av våra bästa vänner! En av dem smeker mina bröst och kysser mig, den andra knullar mig hårt! Jag nämnde för mannen att jag skulle kunna tänka mig två killar i sängen, men att jag inte trodde att han skulle få ut något av det... men han var mer positiv än jag trodde! (han är hetero)
    Men det kan nog aldrig hända med den här killen, han och jag har redan lite för mycket känslor för varandra
    Men att se in i hans ögon och se honom släppa alla hämningar, åh gud vad underbart! Och så min älskade man där samtidigt, kan det bli bättre!?

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två