• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (Taxen)

Vilket då?

Lea the first skrev 2008-02-14 13:16:08 följande:

Svar på #204hihi du satte verkligen ord till det jag inte har hittat orden till .... gaaaa
  • Anonym

Jag tänker mycket på att jag vill att min sambo iaf en gång bestämmer allt. Att han är väldigt hårthänt. VI kör ju så ibland, men inte så länge utan han blir mjukare sen igen.

Att han är dominant under hela sexakten. Tänder på det när han ibland bestämmer sig att vara lite hårdare och pratar så där hårt. =)

Han är ändå min mjukis annars

• Lea the first

>Anonym Taxen - se att det står svar på #204 till höger

• Anonym (vrickad??)

Detta låter helt sjukt, jag vet! Men jag tänder på att typ bli "våldtagen"... Inte av vem som helst, men att min kille fångar mig, binder fast mig mot min vilja lite och sen har riktigt hårt o vilt sex med mig... Känner mig lite pervers, men det är inte så att jag vill bli våldtagen på riktigt!

• Anonym (pryd)

Jag tänder oerhört på tanken att min sambo (som e en 30+ kille)och en kille (19:åring) som jag är störtkär i skulle ha sex. Det är nåt med min håriga sambo och denna lilla oskuldsfulla unga killen som får mig att onanera massor...Hmmmm E jag bög då...fast jag e tjej...eller vad. Har ALDRIG fantiserat eller tänt på 2 killar förut! Min sambo vet om det och tänder på det han med...

• Anonym (nyfiken)

Supervanlig fantasi....Be honom göra det!! Lyhört , så han är uppmärksam på dina signaler på vart gränserna går... Häftigt!!
    Anonym (vrickad??) skrev 2008-02-15 20:30:36 följande:

Detta låter helt sjukt, jag vet! Men jag tänder på att typ bli "våldtagen"... Inte av vem som helst, men att min kille fångar mig, binder fast mig mot min vilja lite och sen har riktigt hårt o vilt sex med mig... Känner mig lite pervers, men det är inte så att jag vill bli våldtagen på riktigt!
  • Anonym (en till)

Du är inte vrickad som gillar sånt, här är en till. Som tur är, är min sambo likadan och går igång på alla cylindrar när han får brotta ner mig, hålla fast mig, tvinga isär mina ben med sina lår och sätta på mig. Älskar när han sen grabbar tag ordentligt i mitt hår, drar mitt huvud bakåt och medans han tittar stint med sadistisk min i mina ögon knullar han mig hårt med korta stötar tills jag skriker ut min orgasm. Då ler han belåtet och så fortsätter vi älska kärleksfullt. Är världens lyckligaste kvinna för min man tar hand om mig precis så som jag vill :)
  • Anonym

Jag tänder på scat (bajssex), incest och lite djursex.. djursex blir jag lixom äckeltänd av...

Jag tror däremot inte att att jag skulle förverkliga nån utav dessa fantasier! Men jag blir oerhört kåt!!

Är det ovanligt med scat? Wetsex är ju ganska vanligt nuförtiden men hur är det med bajs?

• Anonym (nyfiken)

Anonym (en till) skrev 2008-02-16 07:04:25 följande:

Du är inte vrickad som gillar sånt, här är en till. Som tur är, är min sambo likadan och går igång på alla cylindrar när han får brotta ner mig, hålla fast mig, tvinga isär mina ben med sina lår och sätta på mig. Älskar när han sen grabbar tag ordentligt i mitt hår, drar mitt huvud bakåt och medans han tittar stint med sadistisk min i mina ögon knullar han mig hårt med korta stötar tills jag skriker ut min orgasm. Då ler han belåtet och så fortsätter vi älska kärleksfullt. Är världens lyckligaste kvinna för min man tar hand om mig precis så som jag vill :)
    Och HUR skönt lät inte det däääär då!!!! Mums
  • Anonym (Tjej27)

Jag är rätt övertygad om att både wet och scat är ganska vanligt. Vanligare än man kan tro iaf. Själv tänder jag på wet, scat funkar inte.

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två