• Anonym

Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

Detta är fortsättningstråd för ...

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

• Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (Onanym)

Blev så kåt av somligt här så jag var tvungen att ta fram John Holmes dildon jag fick i födelsedagspresent av min pojkvän, men som normalt är aaaaldeles för stor haha

Instämmer med dem som talat om invecklade sexfantasier. Jag har hela fantasivärldar som byggts upp under åren och olika karaktärer som passar in i diverse sexäventyr..

Just nu är jag ganska fast i en värld som har en ganska forntida, faraonisk, karaktär. Alltså härskaren har gudsstatus och alla undersåtar har som plikt att tillfredsställa honom. Sedan varieras fantasierna kring detta. En fantasi är att han aldrig får ha stånd förgäves, det vill säga han har alltid kvinnor (och män) till sitt förfogande. Han har rätt att knulla alla han vill, när han vill och hur han vill om det så skulle vara hans mor, eller sin brors fru eller dotter (inga barn och inte sin egen dotter dock)
    Festligheterna vid hovet är också en sexorgie utan like. När männen kommer in i salen möts de av kvinnor som ligger i speciella "doggystylestolar", dvs deras nakna rumpor rakt framför dem till förfogande. De står redo att knullas i vilket hål som helst, av hur många som helst.
    Det kan också handla om en ung kvinna som kidnappas från ett annat (mer sedessamt) land och hur hon tuktas till sexuell underkastelse av sin nye make, kungen. Det är dock ingen lätt match för honom och hon vinner rätten att knulla vem hon vill i det annars mansdominerade samhället. Ibland kan hon helt sonika luta sig fram och låta en annan man knulla henne bakifrån i hennes mans åsyn, bara för att hon blir kåt av att se honom arg och svartsjuk.
    Avslutningsvis kan det hända att den unge gudens bror blir trött på hans svinaktiga beteende och straffknullar honom i röven.

Ja det var en av mina sexvärldar. En annan är ett nutida samhälle med skillnaden att somliga kvinnor är "lovliga". Jag är en av dessa kvinnor och märkt så att jag kan kännas igen. Att jag är märkt innebär att vem som hellst har rätt att knulla med mig närsomhellst. Alltså kan någon bara böja mig fram över kassan på Ica och köra kuken i mig, eller bara trycka ner mig på knä i tunnelbanan och köra kuken i min mun.

När jag INTE är kåt känns de mer extrema fantasierna riktigt idiotiska och sjuka, men ju kåtare jag blir desto råare blir fantasierna. I fantasierna är det oftast oklart vem JAG är. Ibland är jag någon av kvinnorna, ibland någon av männen. Jag kan vara kvinna som blir påsätt av män, man som sätter på kvinna eller man som sätter på man eller blir påsatt av man. Men ALDRIG kvinna som har sex med kvinna, konstigt tycker jag.

Jag älskar att vara kvinna och ha tre hål att bli knullad i, men gud vad gärna jag skulle vilja vara man en dag och köra kuken i både män och kvinnor riktigt hårt.

• Anonym (mjukhård)

Det är sant som skrevs här innan, att byta kön en stund ibland skulle vara häftigt! Dels så skulle jag vilja vara kvinna och ta emot en man i alla hål, även spermasprutet. Dels skulle jag vilja att min partner (kvinna alltså) kunde bli man en stund och göra allt detta med mig. Eftersom jag faktiskt inte har någon dragning till män i övrigt så skulle det vara perfekt om det var hon som jag älskar så otroligt. Bort med brösten, lite mer manlig kropp och framförallt en varm kuk som är lagom stor.
    Jag sade henne en gång att om jag var kvinna så skulle jag förmodligen suga jämt och bara tråna efter att få kuken i rumpan. Tråkigt att man blir lite kass i magen efter spermasprut dock. Åtminstone blir min partner det men det får hon ta ibland...
    Kan man bygga rymdfärjor så borde man väl kunna konstruera en dildo som känns helt riktig med inbyggd värme och sprutfunktion!!!

• Anonym (Taxen)

Själv som kille tänder jag oerhört på att få ha på mej strumpbyxor! Extra tänd blir jag om en okänd tjej ser att jag
    har strumpbyxor på mej!
    Vad jag har förstått så är det väldigt vanligt att vi killar tänder på att få ha strumpbyxor på oss...

• Anonym

jag skulle vilja ha c6 med tjejer på msn. sitta o prata o sen pilla på oss själva.. men var hittar man dom?

• Anonym (ooo)
    Anonym skrev 2008-02-11 16:48:04 följande:
    jag skulle vilja ha c6 med tjejer på msn. sitta o prata o sen pilla på oss själva.. men var hittar man dom?
    Skulle jag med vilja men jag tycker det känns som otrohet mot min sambo så det vågar jag inte...
  • Anonym

min sambo ligger ute o jobbar nu i veckan.. :P ja har med dom känslorna. men vet han inget så lider han inte.
    men så är det ju det att ge ut sin msn adress med.. är du sugen kan du ju säga till. vi kan ju bara testa en gång. ..  ;D

• Anonym (ooo)
    Anonym skrev 2008-02-11 16:56:15 följande:
    min sambo ligger ute o jobbar nu i veckan.. :P ja har med dom känslorna. men vet han inget så lider han inte.men så är det ju det att ge ut sin msn adress med.. är du sugen kan du ju säga till. vi kan ju bara testa en gång. ..  ;D
    Det är ju jag och mitt samvete, det spökar jämt o säger nästan allt till sambon... haha
  • Anonym (generad)

När jag har sex med min man tänker jag ibland att jag skulle vilja skaffa handbojor att låsa fast hans handleder med, och sen ge honom en massa njutning, vilket i sin tur gör mig upphetsad.

Men sen när vi inte har sex känner jag mig mest generad av tanken.

Funderar på att kanske ordna handbojor till alla hjärtans dag...

• Mam05

Anonym och anonym (oo) Har ett tips till er, ang msn...skicka mig ett meddelande i inboxen så ska jag berätta!

Anonym skrev 2008-02-11 16:56:15 följande:
    min sambo ligger ute o jobbar nu i veckan.. :P ja har med dom känslorna. men vet han inget så lider han inte.men så är det ju det att ge ut sin msn adress med.. är du sugen kan du ju säga till. vi kan ju bara testa en gång. ..  ;D
  • Anonym (ooo)
    Mam05 skrev 2008-02-11 23:33:33 följande:
    Anonym och anonym (oo) Har ett tips till er, ang msn...skicka mig ett meddelande i inboxen så ska jag berätta!
    Vill inte avslöja mig vem jag är så det vågar jag inte. Men tack ändå!
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två