• Grannen

VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.

Tråden för planering av andra vvs-daten.
    Förslag på aktiviteter, stad osv.

För oss med ulcerös/chrons och annan "skit".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-21 16:46
    Träffen blir den 6-7 september.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-08 12:13
    Ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m31550463.html

• Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.
  • Lällas

Inga avstånd kan hålla mig borta Jag kommer vart vi än ska träffas.. Kramis..

• Mammasknodd

Det blir som två dagar då?
    Kan vara bra att veta Är ju lite bökigt att ta sig härifrån och till Norrköping eller Göteborg. Först måste man till Stockholm vare sig med flyg eller tåg.

Lite tidigt att fråga ännu..men är det ngn som tänker bila från Stockholm och man ryms att åka med. Eller kanske man kan synkronisera och åka samtidigt så man har sälskap på flyg/tåg/buss eller vad man nu åker...

Jag är så eggad just nu Har länge längtat efter att få åka ngnstans men inte haft möjlighet eller någon som velat resa med...

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Tindras äiti

Skulle va så kul att kunna fara

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti

Norrköping: JennyF, MaddeK81

Tag sedan bort ditt namn härifrån så att ingen missas!

lärka

• Tindras äiti

såg när jag snabb läste om datumen, snälla ta innan juni lr i aug har bf 9/6 vill gärna inte föda på träffen kan ju bli lite mkt om mig då

• jajjaB

är det bestämt tidpunkt ännu? för mig är augusti inte den bästa tiden, och så tänkte jag att många kanske är bortresta med sina familjer på sem fortfarande?

kanske vi kan ta det lite senare på höstkanten, typ september?

• jajjaB

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB

lärka

• jajjaB

Lällas, du försvann från lista men du står inte ifylld på ngn av destinationerna

• Fru U

September tycker jag låter bra. Av erfarenhet vet vi ju att det tar sin stund att planera detta

Live and let live
  • Grannen

Göteborg: Mumlin, Joannakba, Fru U, Nallatalla, Mammasknodd, tindras äiti, jajjaB

lärka
    lällas

• Mammasknodd

Ja bara det är efter sommaren så är jag glad Då har jag hunnit amma klart och kan lämna bebisen hemma... Men är det under älgjakten kan det bli lite svårt, men det går nog att lösa när den tiden kommer...

Hade varit skoj att besöka Liseberg, har aldrig vart där...

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
Svar på tråden VVS-daten, andra träffen. Planeringstråd.