Kul med era gissningar: Ja, charmig ar han allt! Kan vekligen se honom som flortig nar han blir aldre, haha! Go ar han oxa da han vill kramas och "pussas" hela tiden. Som Granada sager sa ar han lite "kravande" da han vill ha standig uppmarksamhet. Han gillar inte att leka sjalv utan vill leka ihop med nagon hela tiden. Ar han i gastolen sa springer han runt ett tag men kommer sedan till mig och lamnarinte min sida
. Kul vad man kans efran en bild!
Vad gor era bebisar just nu gallande utveckling? Erik kryper inte an men forsoker ala lite. Han gillar att ga nar man haller handerna eller sta vid soffan och leka med leksakerna, sa kanske hoppar han over krypningen. Han vill val se allt, helt enkelt. Jag tror att han sager sitt forsta ord: hej! Han har i en veckas tid sagt hej varje gang man sager det nar man kommer in i ett rum eller nar han sjalv kommer till oss i gastolen. Eftersom det alltid ar vid ratt tillfalle sa tror jag han sager det med "flit".
Petrusse: Gallande barnomsorg sa ar den komunala forskolan inte sa dyr har ca 100 Euro i manaden och privat nagot dyrare, kanske 300 Euro/manad. Har kan man oxa lamna barnet fran 3 manader, men de flesta tar barn fran 9 manader. Vi har inte bestamt oss annu vilket dagis vi ska valja. Jag skulle vilja att han gick pa ett internationellt dagis med engelska som sprak, men det blir nog for manga sprak for honom da. Jag tror jag ska borja jobba deltid som freelansare om ca 4 manader sa Erik bara behover vara dar ca 4 tim per dag, sen sa har svarmor lovat att ta hand om honom nagra timmar per dag sa han inte behover ga hela dagar de forsta 2 aren.