Sofiko: hoppas du far en fin 30-arsdag! min egen var ganska vild vill jag minnas men det var fore barn
MittAndraJag: roligt med besoket pa ambassaden! nar vi avr dar fick jag vacka Maya for att ta det dar kortet och hon var sa arg, ser ursur ut pa kortet, tror inte hon kommer gilla det nar hon ar 4 ar! Kul att fa lite fler sk inhemska kompisar. da jag pluggade i England 95/96 larde jag kanna en hel del engelsman och de ar dem jag fortfarande umgas med, kanner inte sa manga svenskar men det finns gott om dem har i London. Har traffat ett par genom FL sa det ar lite kul. Inte manga av mina nara kompisar dock som fatt barn och bor nara.
Min oro ar framst det hela med att vi bor har. Jag trivs ju bra, har ett kul jobb mm men samtidigt kanns det som allt ar sa dyrt har och livskvaliteten inte lika bra. Men sa ar ju min man inte svensk heller sa det ar inte bara att dra till Sverige.
Och sa far jag lite angest, speciellt efter att surfat pa FL om att de verkas sa manga som kan stanna hemma med barnen flera ar...att man inte skulle skaffat barn da man inte kan vara hemma typ...men sa ser det ju nastan bara ut i Sverige, fast far anda daligt samvete.