• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • memle

Läste att han hade lunginflammation.. det kanske kan ha med saken att göra? Hoppas det. För hans familjs skull..

• memle

Läste att han hade lunginflammation.. det kanske kan ha med saken att göra? Hoppas det. För hans familjs skull..

• Minandra

Jag minns när River Phoenix dog..... Han var då min favvo....
    Heath Ledger har varit min favvo sedan jag såg honom i 10 orsaker att hata dig.... Han hade en naturlig charm med stor utstrålning. Dessutom axlade han många olika roller lika bra.
    Det känns fruktansvärt och meningslöst....
    Hollywood har förlorat en av de bästa..... Jag kommer att sakna hans leende på film.
    Rest in peace Heath......

• Tropicalfire

gud va sorgligt kommer ju ihåg honom från filmen 10 orsaker att hata dig sånt här e ju verkligen så ofattbart och overkligt:(

• AnnaH
    Minandra skrev 2008-01-23 02:32:37 följande:
    Jag minns när River Phoenix dog..... Han var då min favvo....Heath Ledger har varit min favvo sedan jag såg honom i 10 orsaker att hata dig.... Han hade en naturlig charm med stor utstrålning. Dessutom axlade han många olika roller lika bra.Det känns fruktansvärt och meningslöst....Hollywood har förlorat en av de bästa..... Jag kommer att sakna hans leende på film.Rest in peace Heath......
    Samma känsla här. Tänkte direkt på River nu när jag läste denna nyhet. Jisses vad trist detta är. Ledger är en av mina absoluta favoriter. Kunde man bli annat än förälskad när man såg "10 orsaker att hata dig".
    v.26
  • Kenzie

Usch jag kan inte tro att det är sant. Heath var en sån otroligt bra skådis speciellt i Brokeback. Vilken fruktavsvärd tragedi för hans anhöriga

Älskade Theodor 060329
  • Nisses lada brinner

Fick en chock när jag satte på text-tv:n.
    Han gick samma öde tillmötes som River Phoenix. Så jävla tragiskt!

Sen är det ju fullständigt horribelt att se vissas totala avsaknad av empati för andra människor, missbrukare eller ej!

Han var en stor skådespelare...Så tråkigt!

• PrinsessanCatta
    Norrbagge skrev 2008-01-23 01:05:51 följande:
    Men fyfan så jävla RESPEKTLÖST!!!!
    Vad är respektlöst? Jag hänger inte med riktigt..
  • Nisses lada brinner

media.theage.com.au/

Hans mamma och pappa i ett kort uttalande...pappan verkar till synes ganska oberörd, han dog ju för bara några timmar sen?

• oxytocin

Nisses lada brinner skrev 2008-01-23 07:21:53 följande:

media.theage.com.au/Hans mamma och pappa i ett kort uttalande...pappan verkar till synes ganska oberörd, han dog ju för bara några timmar sen?
    Chock kanske?
Svar på tråden Heath Ledger död