Heath Ledger död
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Bildcollage
Man kan hitta mycket konstigt på nätet:
The definitive list of rock musicians and even some Hollywood actors who died at the mysterious age of 27.
Jag håller med! Det kan ju tyckas knepigt att folk som aldrig träffat honom och inte kände honom "på riktigt" känner sorg, men det är ju inte så himla konstigt, för precis som Stoffe skriver så får man ju en relation till "kändisar", om det nu är skådespelare, musiker eller andra. De når ju ut till många människor och berör, därför tar man illa vid sig och blir riktigt ledsen.
För övrigt kan jag känna sorg även när en helt "vanlig", okänd människa dör, men det blir inte personligt på samma sätt.
Vet, hörde de =(
Usch ja.. I löööööv him!!!!!
shit va många trådar det startas om honom... vem kunde tro att så många kände honom ![]()
Oj jag tog visst fel på ett år...men nära nog..
Listan var lång...
Glöm inte River Phoenix, han dog ju också ung.
Detta hade jag ingen aning om. Trist när unga människor dör.
Han var ingen favorit så där direkt, men jag älskar 10 orsaker att hata dig. Fast inte pga honom utan för att jag bara gillar filmen.
Läste nu här i tråden att Brad Renfro nyligen dött med och det hade jag heller ingen aning om. Jätetråkigt, lovande talanger båda två ju ![]()