Heath Ledger död
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Såå hemskt :( kollade påen film emd han för någon dag sen Candy hette den så sorlig film om heroinmissbruk..
Och så nu är han död så hemskt kan itne sluta tänka på honom o hans familj
YTTERST sällan jag bryr mig om ifall en kändis dör, jag känner dom ju inte privat. Men när jag hörde imorse vart jag ganska nedstämd. Han var som sagt en sjukt bra skådis och jag såg alltid framn imot hans kommande filmer.
(verkar som om jag är enda killen som skriver i tråden?)
snälla nån, ja han har haft ett drogmissbruk men också sökt hjälp för det! tycker ud alla knarkare ska dö då eller?
Hetah hade väl inga missbruksproblem..tycker mer det låter som en olyckshändelse med tanke på vad hans föräldrar säger. Det är väldigt lätt att överdosera sömntabletter, särskilt om man kanske är sjuk innan ( stod ju att han ev hade lunginflammation).
Bättre att vänta o se vad han dog av än att anta att han knarkade, respektlöst tycker jag.
community.livejournal.com/ohnotheydidnt/19627377.html
Och nu ska dom där jävla asen förstöra begravningen. Jag är inte religiös men jag hoppas fanimej det finns ett speciellt vidrigt helvete för såna som dom.
Vilka jävla as. Blir så oerhört förbannad på trångsynta männsikor, religiösa eller ej.
Primitiva människor utan någon som helst respekt för andra.
Jag hoppas att helvetet verkligen existerar och att dom får uppleva sina värsta mardrömmar i all jävla oändlighet.
Jag har alltid avskytt religioner, och nu kastar dom verkligen bensin på allt mitt hat.
Jag hörde att Ledger hade dött på ekot klockan 23.00 igår. Jag blev helt kall i hela kroppen. Jag brukar verkligen inte vara den som engagerar mig i kändisliv, men Heath Ledger var en av mina absoluta favoriter. Jag tycker att det är så fruktansvärt hemskt. Nu börjar alla spekulationer om hans död och jag kan inte föreställa mig hur detta måste kännas för hans familj. Michelle Williams (hans ex) är tydligen i Sverige och spelar in en film, och vad gör Aftonbladet? Jo, de lägger ut bilder på hotellet där hon bor. Respektlöst? Ja.
Jag kan inte fatta det. Han var en av "min generations" verkligt stora skådespelare. En sån där som skulle kunna vara aktiv hela livet, en sån som jag skulle kunna hylla inför mina barn.
Jag tycker att det hemska är hur media har skött det. Tex var ju föräldrarna i Australien där de bor, och Michelle ska ju tydligen vara/ha varit i Sverige. Jag förstår inte hur de skulle ha hunnit få reda på det själva på ett lite mer "finkänsligt" sätt (eller ja, finkänsligt är väl kanske inte rätt ord), media hade ju ute nyheten DIREKT liksom!
Fy fan, tänk att sitta hemma i lugn och ro och plötsligt läsa att sin son har dött! Och tänkt att se filmen när de bär ut hans kropp på bår med alla hundratals paparazzifotografer och filmare där.
Vissa saker berör mer än andra. Sjukt nog blev jag jätteledsen när jag läste om Ledger. Tyckte han verkade så fin. Såg honom och Williams på Oprah när de var tillsammans och de var så fina och såg så kära ut. Och så har han en liten dotter...asså, jag blir skitledsen när jag tänker på det.