Heath Ledger död
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt
Han var min favorit, plus att han är den snyggaste skådisen i Hollywood. Fan, det var det första min sambo sa till mig när jag klev upp i morse. Och stackars Matilda, man ska ha sina föräldrar kvar i livet tills man bli vuxen. Så trist..
haha samma med min sambo.. Han rusade in i sovrummet o berätta .. Han vet ju att min kärlek var hårfin mellan sambon och Heath.. ![]()
ush vad tragiskt!vad avled han av?
usch upptäckte det precis när jag stod och skulle köpa tidningen känns så otroligt sorgligt. Stackars lilla tjej...
Sambon sa det när jag steg upp i morse. Första reaktionen var 'va? men nääe...
'.
Jag älskade honom i brokeback mountain, hade sett fram emot fler filmer.
andra reaktionen var 'fan.. han som var så snygg'
Tredje 'hrm, har han familj?'
..stenkoll har jag inte nä. Men sånt här är sorgligt. Likadant när Anna Nicole Smith dog, men henne hade jag ingen liten 'kärlek' för.
han blev väl 28 år?!
WHAT?! ......
Ursäkta, men en kommentar som "han var för snygg för att ta livet av sig" får mig bara att må illa!
Och varför ska folk kommentera hurvida han var en knarkare utan att ens känna honom? Hur kan man sitta och säga (skriva) om hur oberörd pappan är?
Varför spekulera och säga "han gjorde si och så". Det är respektlöst mot både honom, familjen och vännerna!