• Karpet

Heath Ledger död

Usch vad det är sorgligt när alldeles för unga människor dör. Bara 28 år och pappa till en liten 2-årig tjej. Läskigt, läskigt

• Svar på tråden Heath Ledger död
  • Trinity78
    lugnåsbo skrev 2008-01-23 09:22:14 följande:
    shit va många trådar det startas om honom... vem kunde tro att så många kände honom
    Bra att moderatorerna stänger alla nystartade trådar. Det blir ju helt galet annars!
    Gravity always wins
  • Disela

Han var min favorit, plus att han är den snyggaste skådisen i Hollywood. Fan, det var det första min sambo sa till mig när jag klev upp i morse. Och stackars Matilda, man ska ha sina föräldrar kvar i livet tills man bli vuxen. Så trist..

(¯`°?.¸ ღ♥ Världens vackraste Amanda ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Me o Mike

haha samma med min sambo.. Han rusade in i sovrummet o berätta .. Han vet ju att min kärlek var hårfin mellan sambon och Heath..

Disela skrev 2008-01-23 09:46:52 följande:
    Han var min favorit, plus att han är den snyggaste skådisen i Hollywood. Fan, det var det första min sambo sa till mig när jag klev upp i morse. Och stackars Matilda, man ska ha sina föräldrar kvar i livet tills man bli vuxen. Så trist..
  • ciccielv

ush vad tragiskt!vad avled han av?

• tobiasmia

usch upptäckte det precis när jag stod och skulle köpa tidningen känns så otroligt sorgligt. Stackars lilla tjej...

• signaturbyte

Sambon sa det när jag steg upp i morse. Första reaktionen var 'va? men nääe... '.
    Jag älskade honom i brokeback mountain, hade sett fram emot fler filmer.

andra reaktionen var 'fan.. han som var så snygg'
    Tredje 'hrm, har han familj?'

..stenkoll har jag inte nä. Men sånt här är sorgligt. Likadant när Anna Nicole Smith dog, men henne hade jag ingen liten 'kärlek' för.

• Tyler Durden

han blev väl 28 år?!

Trinity78 skrev 2008-01-23 08:33:50 följande:
    Man kan hitta mycket konstigt på nätet:The definitive list of rock musicians and even some Hollywood actors who died at the mysterious age of 27.

Chris Bell of Big Star
    D. Boon of Minutemen
    Kurt Cobain of Nirvana
    Nick Drake
    Les Harvey of Stone The Crows
    Jimi Hendrix
    Robert Johnson
    Brian Jones of The Rolling Stones
    Janis Joplin
    Johnny Kidd
    Helmut Koellen of Triumvirat
    Jimmy McCulloch of Wings
    Ron 'Pigpen' McKernan of The Grateful Dead
    Jim Morrison of The Doors
    Gary Thain of Uriah Heap
    Jason Thirsk of Pennywise
    Al Wilson of Canned Heat
    Jonathon Brandis (actor)
  • Trinity78
    Tyler Durden skrev 2008-01-23 10:03:51 följande:
    han blev väl 28 år?!
    Ja men vi pratade om "27 årsförbannelsen" som sägs härja i Hollywood.
    ciccielv skrev 2008-01-23 09:53:19 följande:
    ush vad tragiskt!vad avled han av?
    Det är inte fastställt än.
    Gravity always wins
  • LovleyBaby

WHAT?! ......

ღ Älskar min familj ღ
  • Novus

Ursäkta, men en kommentar som "han var för snygg för att ta livet av sig" får mig bara att må illa!
    Och varför ska folk kommentera hurvida han var en knarkare utan att ens känna honom? Hur kan man sitta och säga (skriva) om hur oberörd pappan är?

Varför spekulera och säga "han gjorde si och så". Det är respektlöst mot både honom, familjen och vännerna!

Svar på tråden Heath Ledger död